Tymbark promuje soki Vitamini jako wydobywające naturalne piękno (wideo)
  • 1
  • 0
16.02.2017

Tymbark promuje soki Vitamini jako wydobywające naturalne piękno (wideo)

Aby wyglądać pięknie i zdrowo, wcale nie potrzeba wiele – przekonuje Tymbark. Marka tłumaczy, że samopoczucie można wspomagać w łatwy i naturalny sposób – sięgając po sok marchwiowo-owocowy Vitamini.

W reklamie telewizyjnej ukazano różne kobiety w różnych sytuacjach życiowych. Kampania zwraca uwagę na to, że wszystkie one wyglądają pięknie, ponieważ akceptują siebie i dobrze się czują same ze sobą.

Aktywnościom w telewizji towarzyszą działania outdoorowe. Na citylightach w przestrzeni miejskiej pojawiły się portrety kobiet podpisane hasłem: „Wydobądź naturalne piękno Twojej skóry”.

  • Agencja reklamowa: Brainbox
  • Dom mediowy: Mindshare
  • 2

16 lutego 2017

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017

Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)

Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.

Reklama