Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
  • 0
  • 0
16.02.2017

Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę – Feno. Zmienia też logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Chce podkreślić aktualne pozycjonowanie jako skutecznego partnera i przewodnika po internetowej rzeczywistości.

W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną. W minionym roku wewnętrznie Feno wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej, a wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu.

Skonsolidowano zespół z różnymi kompetencjami. Obecnie firma zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego, jak i agencji.

Nasza kultura organizacyjna oparta jest na ciągłym uczeniu się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy się rozwijamy. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów – wyjaśnia Kinga Bocheńska, trading director Feno.

  • 1

16 lutego 2017

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017 Artykuł sponsorowany

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

15 lutego 2017

Reklama