0 3 0 0 0 20.09.2016Czekoladowy wir Wedla wciąga mieszkańców WarszawyNa nawierzchni jednej z alejek w warszawskim zoo pojawił się trójwymiarowy czekoladowy wir. W weekend 17–18 września odwiedzający miejski ogród zoologiczny mogli obserwować artystów tworzących malowidło, poznać tajniki powstawania murali i porozmawiać z twórcami o ich pasji i inspiracjach. Oprócz tego próbowali też kremów z nowej oferty firmy E. Wedel.
0 1 0 0 0 20.09.2016Konkurs na hasło polskiej Policji rozstrzygnięty„Pomagamy i chronimy” – to hasło znajdzie się na oznakowanych radiowozach w kraju. Wybrano je spośród blisko 4,5 tys. propozycji, które napłynęły po ogłoszeniu konkursu na hasło Policji.
3 0 0 0 0 20.09.2016Techno dla seniorów i reklamówka à la Hugo Boss – film promocyjny Up To Date Festivalu (wideo)23 i 24 września w Białymstoku odbędzie się siódma edycja Up To Date Festivalu – festiwalu muzyki techno i rap. Tegoroczny spot promujący wydarzenie nosi tytuł „Bagaż życia”. Wystąpiło w nim kilkuset białostoczan, a narratorem został Tomasz Knapik. Gościnnie w nagraniu pojawia się też Ewa Kasprzyk.
2 3 0 0 0 20.09.2016„Lidl zaczyna się od ludzi” – kampania employer brandingu (wideo)16 września Lidl Polska wystartował z kampanią, w której chce pokazać, jakim jest pracodawcą i co oferuje pracownikom. Wartości firmy oraz zapewniane przez nią warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju ma podkreślać hasło „Lidl zaczyna się od ludzi”.
0 1 0 0 0 20.09.2016Komputronik rozstrzygnął konkurs ofert na obsługę w social mediaSieć sklepów Komputronik powierza prowadzenie działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong (Grupa On Board). Umowa została podpisana na rok.
0 2 0 0 0 20.09.2016Anna Starmach ambasadorką marki ElectroluxPodczas otwarcia pierwszego w Polsce studia kulinarnego Electrolux Taste Center zaprezentowano ambasadorkę marki. To Anna Starmach – jurorka polskiej edycji programów „MasterChef” oraz „MasterChef Junior”. Przedstawiono także założenia kampanii komunikacyjnej 360 stopni z jej udziałem.
0 1 0 0 0 19.09.2016Trwa rekrutacja na studia podyplomowe na WSE w KrakowieTworzenie strategii PR dla realnego klienta. Opracowywanie kampanii internetowej i projektowanie szkoleń online – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Rekrutacja na rok akademicki 2016/2017 trwa do 30 września.
2 1 0 0 0 19.09.2016Soki Tymbarku promowane jako tłoczone z uczuciem (wideo)19 września wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark. Podkreślono w niej, że są one produkowane z wyselekcjonowanych owoców oraz z dbałością o jakość.
0 1 0 0 0 19.09.2016Konferencja „Digital Age Coaching” już za miesiącWyzwania w coachingu przywódczym oraz dyskusja o dylematach etycznych i biznesowych wdrażania coachingowych rozwiązań w organizacji – to niektóre z tematów, które przewiduje program konferencji „Digital Age Coaching. Leadership i empowerment w organizacji”. Odbędzie się ona 18 października w Krakowie.
0 1 0 0 0 19.09.2016Państwowy dom mediowy jednak nie powstanieJak podaje „Gazeta Wyborcza”, powołując się na serwis Press, rząd wycofuje się z pomysłu stworzenia państwowego domu mediowego. Miał on skupiać budżety marketingowe spółek skarbu państwa.