1 1 0 8.02.2018Karolina Malinowska oraz Kamila Szczawińska promują antyperspirant marki Nivea„Pożyczanie jest modne” – to hasło kampanii promującej antyperspirant Nivea Deo Invisible Black & White. Występują w niej znane modelki i stylistki – a prywatnie przyjaciółki – Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska.
0 12 0 8.02.2018Wydatki reklamowe w styczniu 2018 r. Raport IMMKtóre branże poniosły największe wydatki reklamowe w styczniu 2018 r.? Farmaceutyczna, promując suplementy diety i produkty na przeziębienie, oraz handlowa – sklepy z elektroniką. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w pierwszym miesiącu roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
0 4 1 8.02.2018Polacy nie potrafią poprawnie wskazać sponsorów zimowych igrzysk w PjongczangJaka jest znajomość oficjalnych partnerów igrzysk olimpijskich w Pjongczang oraz sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego? Zbadała to agencja mediowa Starcom. W obu kategoriach najwyższe wskazania w badaniu świadomości spontanicznej uzyskały marki Orlen i 4F.
0 1 0 8.02.2018Mercedes przeprasza Chińczyków za cytowanie DalajlamyMercedes-Benz zamieścił na Instagramie zdjęcie opatrzone słowami Dalajlamy. Teraz przeprasza Chińczyków, którzy poczuli się dotknięci tym faktem.
0 3 0 8.02.2018Lufthansa prezentuje nową identyfikację wizualnąPrzewoźnik lotniczy Lufthansa pokazał zmodernizowany wizerunek marki. Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów. Działaniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa.
0 0 0 8.02.2018Reebok powierza obsługę social media na Litwie, Łotwie i w Estonii agencji Cut The MustardW ramach poszerzenia współpracy marka Reebok w styczniu 2018 r. powierzyła komunikację marki w dodatkowych trzech krajach CEE agencji Cut The Mustard. Współpraca obejmuje prowadzenie komunikacji w social media (Facebook, Instagram), działania z lokalnymi influencerami oraz partnerami marki, a także aktywności PR i relacje z mediami na Litwie, Łotwie i w Estonii.
0 3 0 8.02.2018Polskie marki kosmetyczne i social media. Raport SotrenderaCzy polskie marki kosmetyczne mogą konkurować w social media z globalnymi gigantami? Zazwyczaj mają przecież znacznie mniejsze budżety i zaplecze marketingowe. Sotrender sprawdził to, analizując efektywność działań marek kosmetyków do pielęgnacji włosów, rzęs i paznokci na Facebooku oraz Instagramie.
0 0 0 8.02.2018Tymbark obsługiwany w social media przez Grey Group PolandPrzetarg na obsługę kanałów social media marki Tymbark wygrała Grupa Grey. Do zadań agencji będzie należała kreacja treści zgodnie z wybraną strategią komunikacji, planowanie oraz zarządzanie kanałami społecznościowymi marki.
0 1 0 8.02.2018Hagen Comm – nowa agencja komunikacji finansowejKarol Jedliński, wieloletni dziennikarz ekonomiczny, otworzył agencję komunikacji finansowej. Hagen Comm skupia się na współpracy z firmami z sektora innowacji.
0 2 0 8.02.2018Lubimy sporty zimowe pod warunkiem, że Polacy odnoszą w nich sukcesy. Badanie ARC Rynek i OpiniaUlubioną dyscypliną sportową Polaków są skoki narciarskie, a wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych. Popularne i chętnie oglądane są jednak tylko te dyscypliny, w których Polacy odnoszą sukcesy – wynika z raportu „Sponsoring monitor 2017” ARC Rynek i Opinia.