Sektor podróże i turystyka tnie wydatki reklamowe
  • 0
  • 2
24.05.2017

Sektor podróże i turystyka tnie wydatki reklamowe

W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora podróże i turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln zł mniej niż rok wcześniej – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. To spadek o blisko 13%. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed biurami podróży (8 mln zł, 20% SOS) i miejscami noclegowymi (7,2 mln zł, 18% SOS).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2017

23 maja 2017