0 0 0 21.02.2018Nivea przedłuża umowę z GoldenSubmarineMarka Nivea Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Zdecydowała o przedłużeniu współpracy z GoldenSubmarine.
0 1 0 20.02.2018KFC czasowo zamknęło część restauracji w Wielkiej Brytanii. Powód – opóźnienia w dostawie kurczakówKFC musiało chwilowo zamknąć część restauracji w Wielkiej Brytanii. Powodem były problemy z terminową dostawą kurczaków.
0 0 0 20.02.201889% ruchu generującego rezerwacje last-minute z urządzeń mobilnych. Badanie CriteoRośnie wpływ zakupów mobilnych na branżę turystyczną – pokazuje raport „Travel Insights” Criteo za IV kwartał 2017 r. Biura podróży wykorzystujące aplikacje mobilne odnotowały, że w badanym okresie 60% rezerwacji zostało dokonanych na urządzeniach mobilnych. W porównywalnym okresie w 2016 r. wskaźnik ten wynosił 41%.
1 0 0 20.02.2018Marcin Dorociński w spocie Opla Grandland XOpel rozpoczął kampanię reklamową modelu Grandland X. W reklamie ponownie zobaczyć można Marcina Dorocińskiego.
0 0 0 20.02.2018Kaufland Polska wybrał agencję do obsługi działań w social mediaPrzetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę w mediach społecznościowych wygrała agencja Kamikaze. Pierwsze działania rozpoczęły się w lutym. Umowa została podpisana na rok.
4 0 0 20.02.2018„Maciek musiał, a Ty możesz” – kampania Konta dla młodych w PKO BP z udziałem Macieja MusiałaRuszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Możesz wszystko, ale nie musisz”. W działania zaangażowano aktora Macieja Musiała. Przygotowano materiały, które w humorystyczny sposób przedstawiają atuty Konta dla młodych.
1 0 0 20.02.2018Black Red White z nową odsłoną platformy „Dziękujemy, że tworzysz dom”Firma BRW rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz dom”. Spot telewizyjny nosi tym razem tytuł „A kuku!”.
0 0 0 20.02.2018Data Tribe – nowy butik strategiczno-badawczyPrognozowanie trendów i analiza small data – to obszary, w których specjalizuje się Data Tribe. Firma wykorzystuje autorskie rozwiązania oraz kładzie nacisk na wykorzystanie tradycyjnej i wirtualnej etnografii.
0 0 0 19.02.2018Reprise międzynarodowym hubem LegoWarszawski oddział agencji Reprise (IPG Mediabrands) będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi search oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja poprowadzi działania w regionie REEMEA.
3 2 0 19.02.2018Youtuberzy w negatywnej kampanii NBP i KNF dotyczącej kryptowalutNarodowy Bank Polski wraz z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego przygotował kampanię ostrzegającą przed kryptowalutami. Zaangażowano w nią Marcina Dubiela, Wiśnię czy Planetę Faktów – twórców znanych z YouTube. Filmy nie zostały jednak oznaczone jako element kampanii.