Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PRNawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PRNawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PRNawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR
Influencer może dać marce zarówno zasięg, jak i precyzyjne dotarcie. Jeśli zostanie trafnie dobrany

Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR

Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR
Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda

Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda

-

Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda

Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda

Co zrobić, by komunikat o naszym produkcie wyróżnił się i trafił do odpowiednich odbiorców? Jak przekonać potencjalnych klientów, że właśnie ten produkt zaspokoi ich potrzeby? Warto wykorzystać fakt, że konsumenci chętnie inspirują się informacjami pochodzącymi od twórców treści – tekstów i wideo w Internecie. Dlaczego to robią? Ponieważ utożsamiają się z tymi osobami, ufają im i po prostu je lubią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się