Będąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobąBędąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobąBędąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobąBędąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobą

Będąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobą

Będąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobą
Agnieszka Jaszcz, Jakub Müller

Agnieszka Jaszcz, Jakub Müller

-

Agnieszka Jaszcz, Jakub Müller

Agnieszka Jaszcz, Jakub Müller

Pomysł biura podróży Rainbow, by w wakacje 2017 roku zorganizować polskie strefy w Chorwacji i Grecji, wywołał kilkutygodniową, zaskakującą falę hejtu. „Teraz, k..., Polska”, „strefa Janusza”, „buraki” – brzmiały komentarze. Ma to wiele wspólnego ze specyficznym podejściem Polaków do wakacji.

Przypomnijmy w skrócie. Polskie strefy mają powstać w kilku miejscowościach Grecji i Chorwacji. Kampania nowej oferty Rainbow, przygotowana przez agencje Fat Baby, Twin i Blueway Com, rozpoczęła się 24 października.

Objęła spoty emitowane w telewizji i na VoD, działania online oraz materiały do dystrybucji w punktach sprzedaży. Symbolem nowości był kotlet schabowy – tak dla odmiany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się