U influencerów mniej znaczy więcejU influencerów mniej znaczy więcejU influencerów mniej znaczy więcejU influencerów mniej znaczy więcej
Największe gwiazdy Internetu to nie zawsze najlepszy pomysł (fot. kadr z reklamy)

U influencerów mniej znaczy więcej

U influencerów mniej znaczy więcej
AdvertisementAdvertisement
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Reklama doskonale dopasowana do zainteresowań odbiorcy. W zasadzie nie odbierana jak reklama. Omijająca adblokery i pożądana przez widzów. W teorii taka nie istnieje. W praktyce, dzięki ciągłej ewolucji mediów społecznościowych, jest już dostępna. Wymaga tylko znalezienia pociągającej osobowości. A tych w Sieci nie brakuje.

Internauci powoli uczą się, że reklamy Google potrafią wyciągnąć informacje o nich z popularnych ciasteczek. A następnie stosownie do tych informacji dobierać promowane produkty.

Przebywający na Facebooku zauważyli już, że serwis tworzy wokół nich bańkę informacyjną, wyświetlając w newsfeedzie treści skrojone idealnie na miarę ich oczekiwań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się