Reklama doskonale dopasowana do zainteresowań odbiorcy. W zasadzie nie odbierana jak reklama. Omijająca adblokery i pożądana przez widzów. W teorii taka nie istnieje. W praktyce, dzięki ciągłej ewolucji mediów społecznościowych, jest już dostępna. Wymaga tylko znalezienia pociągającej osobowości. A tych w Sieci nie brakuje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Internauci powoli uczą się, że reklamy Google potrafią wyciągnąć informacje o nich z popularnych ciasteczek. A następnie stosownie do tych informacji dobierać promowane produkty.
Przebywający na Facebooku zauważyli już, że serwis tworzy wokół nich bańkę informacyjną, wyświetlając w newsfeedzie treści skrojone idealnie na miarę ich oczekiwań.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.