0 2 0 15.01.2018Jak marki odpowiadają na komentarze internautów na Facebooku? Analiza IRCenterStandardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta, liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. IRCenter przeanalizował, jak marki odpowiadają na komentarze internautów.
0 0 0 14.01.2018Nike obniży stawki agencji? Sugeruje to zapowiedź zorganizowania tzw. odwróconej aukcjiNike poprosił obsługujące go agencje o dostarczenie informacji o swoich stawkach. Może to oznaczać, że firma planuje cięcie kosztów. Według dokumentu, do którego dotarł Advertising Age, globalny dział zakupów koncernu chce zaktualizować umowy z agencjami.
1 0 0 12.01.2018PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Jej celem jest budowa wizerunku ubezpieczyciela jako działającego we wszystkich najważniejszych obszarach życia klientów i towarzyszącego im na wszystkich jego etapach.
1 0 0 12.01.2018BMW w Polsce promuje samochody z antysmogowymi filtramiW odpowiedzi na problem ze smogiem w Polsce marka BMW rozpoczęła na lokalnym rynku kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza. Hasło działań to „Czysta radość z jazdy”.
1 0 0 12.01.2018Fundacja Aflofarm z kampanią antynikotynowąFundacja Aflofarm rozpoczęła ogólnopolską kampanię „Nie spal się na starcie”. Głównym celem akcji jest zapobieganie nałogowi nikotynowemu wśród młodzieży.
1 0 0 12.01.2018Kolejna dziwna reklama KenzoMarka Kenzo zaprezentowała film promujący wiosenno-letnią kolekcję na 2018 r. Muzykę do niemal 10-minutowego wideo stworzyła Karen O – koreańska wokalistka o polskich korzeniach. Hitem 2016 r. był poprzedni spot Kenzo World.
0 7 0 12.01.2018Facebook Trends grudzień 2017 – sylwestrowa zabawaGrudzień na Facebooku był dość intensywny i bogaty w znaczące wzrosty i spadki w kilku kategoriach. Sotrender przygotował kolejną odsłonę raportu Facebook Trends.
1 0 0 12.01.2018Inovox Express promowany w telewizji„A jak Ciebie boli gardło?” – to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej pastylek na ból gardła Inovox Express (USP Zdrowie). Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
0 1 0 12.01.2018Zmiana w algorytmie Facebooka. Zyskają treści zamieszczane przez znajomychFacebook ogłosił zmianę w algorytmie pozycjonującym posty w aktualnościach. Aktualizacja nadaje priorytet wpisom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje.
0 0 0 11.01.2018II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie już za dwa tygodnie25 i 26 stycznia w Krakowie, w Centrum Kongresowym ICE odbędzie się II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie. To wydarzenie dla indywidualności poszukujących nowatorskich pomysłów na rozwój osobisty i biznesu. Kongres skierowany jest do szefów firm, przedsiębiorców, pracowników korporacji, a także wszystkich tych, którzy chcą zmienić coś w rutynie życia.