0 4 0 0 0 17.07.2017„Technologia w życiu 25-latków” – badanie Danae i BoschaDorosło już pierwsze pokolenie Polaków, którzy nie wyobrażają sobie życia bez Internetu. Roli nowych technologii w świecie polskich 25-latków przyjrzał się ośrodek badawczy Danae na zlecenie marki Bosch.
2 0 0 0 0 14.07.2017Jarosław Kuźniar i Michał Pol w spotach promujących mobilny OnetRuszyła kampania promocyjna Onetu, podkreślająca innowacje technologiczne mobilnej wersji strony. W spotach występują Jarosław Kuźniar i Michał Pol.
0 0 0 0 0 14.07.2017Firmy wciąż niewystarczająco dbają o różnorodność płci – raport DeloitteKobiety nadal stanowią zdecydowaną mniejszość w zarządach i radach nadzorczych firm. Jest tak pomimo stałych wysiłków zmierzających ku zwiększeniu różnorodności płciowej w najważniejszych organach spółek. Z 5. edycji raportu „Women in the Boardroom: A Global Perspective” firmy Deloitte wynika, że kobiety globalnie zajmują 15 proc. miejsc w zarządach. To o 3 p.p. więcej niż dwa lata wcześniej.
0 0 0 0 0 14.07.2017KER: Reklama pasty do zębów Lacalut Aktiv nadużywa zaufania odbiorcówKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare na reklamę telewizyjną pasty do zębów Lacalut Aktiv (Natur Produkt Zdrovit). Uznała, że w spocie należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie normy Kodeksu etyki reklamy.
0 0 0 0 0 14.07.2017Avon Cosmetics Polska obsługiwany przez Garden of WordsFirma Avon Cosmetics Polska rozpoczyna współpracę z Garden of Words. W ramach umowy agencja będzie realizować działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego oraz komunikacji CSR.
0 1 0 0 0 14.07.2017Grupa managerów z Kantar Millward Brown zakłada firmę badawcząZ początkiem lipca Mariusz Rzanny, Piotr Jakubowski, Agnieszka Wyczółkowska, Maciej Karwowski oraz Artur Sielicki zakończyli wieloletnią pracę w Kantar Millward Brown. Wspólnie założyli nową firmę badawczą – Difference.
0 1 0 0 0 14.07.2017W Europie rośnie popularność urządzeń z systemem iOS. Analiza GemiusaW trzynastu krajach z czternastu analizowanych przez Gemiusa zwiększył się odsetek odsłon stron WWW wykonywanych za pomocą urządzeń wyposażonych w system Apple’a. iOS jest najbardziej rozpowszechniony w Turcji. Jedna piąta odsłon wykonywana jest tam na urządzeniach z tym systemem.
0 3 0 0 0 14.07.2017Ströer uruchamia platformę do współpracy z mikroinfluenceramiRusza TagLife – platforma ułatwiająca współpracę marek z mikroinfluencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social media jednocześnie. Wprowadza ją na polski rynek Ströer Digital Media.
1 0 0 0 0 13.07.2017Kampania reklamowa limitowanej edycji ActiviiDanone wprowadził na polski rynek limitowaną edycję jogurtów Activia do picia. Nowe smaki – marakuja i acai oraz granat i cytryna – promowane są m.in. w telewizji.
2 0 0 0 0 13.07.2017Chłodniki Winiary promowane w telewizjiWystartowała kampania promująca chłodniki marki Winiary. Celem jest zbudowanie świadomości produktów z tej linii, w tym tegorocznych nowości o smaku jagodowym i wiśniowym.