Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?
Klasyczne badania wizerunku, z wykresem w formie pajączka, nie wystarczają już markom (fot. Photogenica)

Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?

Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Agencje marketingowe próbują stosować algorytmy sztucznej inteligencji, aby lepiej identyfikować influencerów dla globalnych marek. O tym wiadomo od dawna. Brakowało jednak szczegółów. Teraz jasne jest, że przydatne okazują się mechanizmy znane z serwisów randkowych.

Opisano to w jednym z majowych wydań magazynu „Advertising Age”. Mazda zatrudniła filmowca i fotografa Sama Ciurdara, by podczas festiwalu muzycznego i mediowego SXSW w Austin w Teksasie dzielił się online wrażeniami z jazdy modelem CX-5.

Oceniając pobieżnie – marka powinna była znaleźć kogoś innego. Podczas festiwalu nie ma zbyt wielu okazji do jazdy samochodem, a i sam Ciurdar nie publikuje treści motoryzacyjnych na swoim profilu na Instagramie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się