Agencje marketingowe próbują stosować algorytmy sztucznej inteligencji, aby lepiej identyfikować influencerów dla globalnych marek. O tym wiadomo od dawna. Brakowało jednak szczegółów. Teraz jasne jest, że przydatne okazują się mechanizmy znane z serwisów randkowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Opisano to w jednym z majowych wydań magazynu „Advertising Age”. Mazda zatrudniła filmowca i fotografa Sama Ciurdara, by podczas festiwalu muzycznego i mediowego SXSW w Austin w Teksasie dzielił się online wrażeniami z jazdy modelem CX-5.
Oceniając pobieżnie – marka powinna była znaleźć kogoś innego. Podczas festiwalu nie ma zbyt wielu okazji do jazdy samochodem, a i sam Ciurdar nie publikuje treści motoryzacyjnych na swoim profilu na Instagramie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.