1 0 0 0 0 13.09.2017„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznychNowa kampania miasta ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku.
2 0 0 0 0 13.09.2017Czesi z Žateca promują nowe piwo11 września Carlsberg – właściciel marki Žatecký Světlý Ležák – rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo”. W 45-sekundowych spotach przedstawia czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu. Mocno aromatyczny žatecki chmiel jest składnikiem wyróżniającym nowe piwo.
2 0 0 0 0 13.09.2017Kampania na 15-lecie sklepu X-kom autorstwa PZLRozpoczęła się kampania wizerunkowa z okazji 15. urodzin sieci sklepów i sklepu internetowego X-kom. Działania pod hasłem „X-kom. Ponad standard” obejmują trzy spoty zamieszczone w Internecie.
0 0 0 0 0 13.09.2017Co piąty Polak ocenia swoją sytuację finansową jako bardzo dobrą – raport e-Izby35% badanych ocenia swoją sytuację finansową umiarkowanie dobrze. Jedna piąta uważa ją za bardzo dobrą. Kobiety i mężczyźni wykazują bardzo podobny poziom optymizmu. Dwie trzecie Polaków jest zdania, że ich sytuacja finansowa w najbliższym czasie się poprawi. Takie wyniki badania zawiera raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Portfel Polaka”.
0 0 0 0 0 13.09.2017Volkswagen wybrał Artegence do kompleksowej obsługi digitalPrzetarg na obsługę marki Volkswagen w Internecie wygrała agencja Artegence. Będzie też wspierała brand w obszarach big data i machine learning.
0 1 0 0 0 13.09.2017„Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze” – kampania czekolady4 września koncern Mondelez rozpoczął kampanię „Milka mnoży delikatność”. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 13.09.2017Rozpoznawanie twarzy i śledzenie emocji – iPhone X z funkcjami do precyzyjnej obserwacji użytkownikówNa dziesięciolecie istnienia iPhone’a firma z Cupertino zaprezentowała model Apple X. Nadanie rzymskiej cyfry stanowi wyłom w dotychczasowej nomenklaturze. Zmian jest więcej. Z marketingowego punktu widzenia warto przyjrzeć się technologii stojącej za Face ID.
1 1 0 0 0 12.09.2017Hyundai z kampanią „Wszystko na czym Ci zależy”Kampania marki Hyundai promuje model i30 nowej generacji. Koreański producent po raz kolejny postawił na działania w Internecie i telewizji.
2 0 0 0 0 12.09.2017Wawel z nową strategią komunikacji i kampanią „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”Wawel wdraża nową strategię komunikacji. Odświeża logo i opakowania, a także rozpoczyna kampanie poszczególnych subbrandów.
0 5 0 0 0 12.09.2017E-spryt mieszkańców dziesięciu największych polskich miastCzy podczas zakupów online internauci często korzystają z promocji i zniżek? Serwis Picodi, oferujący kody zniżkowe, zbadał zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast. Ocenie podlegał ich e-spryt, czyli umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek.