1 0 0 0 0 22.08.2017„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina StankiewiczaRuszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero”. Udział w niej bierze znany z YouTube Martin Stankiewicz. Film przygotowany we współpracy z nim koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do uruchomionej przez bank promocji.
0 1 0 0 0 22.08.2017System identyfikacji wizualnej Krakowa z Red Dot AwardPrzygotowany przez agencję Opus B system identyfikacji wizualnej Krakowa został nagrodzony w konkursie Red Dot Award. Zdobył nagrodę w kategorii Communication Design 2017.
4 0 0 0 1 22.08.2017Roznegliżowane kobiety w spotach napoju energetycznego ZbójW kanałach społecznościowych marki Zbój Energy Drink, dystrybuowanej przez firmę MR Corp, pojawiły się kontrowersyjne spoty. Reklamy przywodzą na myśl sceny z filmów pornograficznych.
1 0 0 0 0 22.08.2017Plush promuje ofertę abonamentowąRozpoczęła się kampania reklamowa oferty abonamentowej Plusha. W przygotowanym spocie Plushak odwiedza siłownię.
1 0 0 0 0 22.08.2017Piłkarze, trenerzy, sędziowie i kibice mówią, czym jest dla nich Lotto Ekstraklasa21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna oraz internetowa kampania platformy NC+ i Lotto Ekstraklasy. Spot pokazuje, czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej bohaterów: piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.
0 1 0 0 0 22.08.2017Urlopy widoczne w statystykach internetowych. Analiza GemiusaAktywność Polaków w Sieci w sezonie wakacyjnym spadła. W porównaniu z czerwcem w lipcu z Internetu korzystało o ponad 560 tys. użytkowników mniej.
1 0 0 0 0 22.08.2017„Coś świeżego rusza do Biedronki” – kampania teaserowa sieci20 sierpnia rozpoczęła się kampania teaserowa „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie WWW oraz w sklepach.
0 18 0 0 0 22.08.2017Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik w kampanii TatuumPolska sieć odzieżowa Tatuum zaprezentowała kolekcję na sezon jesienno-zimowy. Do współpracy zostali zaproszeni: Maja Włoszczowska (kolarka górska), Lidia Popiel (fotograf) oraz Piotr Pustelnik (alpinista).
0 0 0 0 0 21.08.2017Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada ReklamyZwiązek Stowarzyszeń Rada Reklamy wystosował apel do twórców i osób wpływających na kształt reklamy. Zwraca się w nim z prośbą, by przekazy reklamowe zawierające treści historyczne były tworzone w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i w poczuciu odpowiedzialności społecznej.
0 1 0 0 0 21.08.2017Firmy chcą odzyskać kontrolę nad reklamą onlinePrzez ponad dekadę marki zlecały zadania związane z planowaniem i zakupem mediów do kampanii online agencjom mediowym. Coraz więcej reklamodawców przenosi jednak te obszary aktywności do wewnętrznych działów. Próbują w ten sposób odzyskać kontrolę nad budżetami – pokazuje badanie World Federation of Advertisers.