Volkswagen wybrał Artegence do kompleksowej obsługi digital
  • 0
  • 0
13.09.2017

Volkswagen wybrał Artegence do kompleksowej obsługi digital

Przetarg na obsługę marki Volkswagen w Internecie wygrała agencja Artegence. Będzie też wspierała brand w obszarach big data i machine learning.

Artegence zajmie się kreacją i wdrażaniem kampanii internetowych Volkswagena. Ponadto będzie zarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki. Jednocześnie będzie pracować nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów brandu, opierając się na koncepcji digital customer journey.

Jak komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu Volkswagena, big data oraz machine learning to obszary, które marka nadal zamierza rozwijać. Stąd wybór partnera o odpowiednich kompetencjach.

Z kolei Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence podkreśla, że pozyskanie klienta z branży motoryzacyjnej było jednym z priorytetów agencji.

Reklama

13 września 2017

Reklama

12 września 2017

Reklama