„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznych - Marketing przy Kawie
„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznych
  • 1
  • 0
13.09.2017

„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznych

Nowa kampania miasta ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 września 2017