„Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze” – kampania czekolady
  • 0
  • 1
13.09.2017

„Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze” – kampania czekolady

4 września koncern Mondelez rozpoczął kampanię „Milka mnoży delikatność”. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Podobnie jak we wcześniejszych kampaniach marka podkreśla, że najważniejszą cechą wyróżniającą jej czekoladę jest delikatność. Hasła, które towarzyszą najnowszej akcji, brzmią:

  • „Turyści, którzy jedzą Milkę, podziwiają góry 7 razy dłużej”,
  • „Pasażerowie, którzy jedzą Milkę, myślą o innych 4 razy częściej”,
  • „Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze”.

Spoty emitowane są w Internecie oraz w kinach.

 

 

Do emisji kinowej przygotowana została specjalna wersja z hasłem: „Ci, którzy jedzą Milkę, 6 razy częściej chodzą do kina niż na film”.

Prowadzone są także działania outdoorowe, dystrybucja POS oraz komunikacja w social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na półkach.

  • Strategia komunikacji, kreacja i realizacja kampanii: LiquidThread
  • Planowanie i zakup mediów: Carat
  • Produkcja spotów: Highnoon

 

Reklama

13 września 2017

12 września 2017

Reklama
Reklama