Wawel z nową strategią komunikacji i kampanią „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”
  • 0
  • 0
12.09.2017

Wawel z nową strategią komunikacji i kampanią „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”

Wawel wdraża nową strategię komunikacji. Odświeża logo i opakowania, a także rozpoczyna kampanie poszczególnych subbrandów.

Nowa strategia zakłada, że marka wprawia w dobry nastrój i motywuje Polaków do czynienia dobra. Koncepcja ta opiera się na trzech kluczowych filarach. Pierwszym z nich jest produkcja najwyższej jakości słodyczy według projektu „Dobre składniki”.

Wawel upraszcza skład swoich produktów, udoskonala też receptury. Stawia na wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO), stopniową eliminację oleju palmowego.

Projektowi „Dobre składniki” przyświeca zasada, że tylko słodycze o dobrym, nieskomplikowanym składzie mogą wprawiać w dobry nastrój. W związku z tym nie mogą zawierać zbędnych substancji konserwujących, barwników czy sztucznych aromatów.

Drugim filarem jest działalność dobroczynna. W ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” w ubiegłym roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1,5 mln zł. Trzecim filarem jest budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

Komunikację subbrandów oparto na koncepcji „Dobrych wiadomości”. Trzy spoty będą emitowane do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Wyreżyserował je Australijczyk Sebastien Guy.

Każdy ze spotów odwołuje się do specyfiki medium, w którym ma być emitowany. Wykorzystuje jego charakterystyczny język, skojarzenia wizualne i atmosferę.

Mieszanka Krakowska – to telewizja, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki – radio, Fresh & Fruity – Internet. Wszystkie kreacje eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników.

W październiku rozpocznie się emisja trzeciego spotu kampanii. Będzie on dotyczył najpopularniejszych czekoladek w ofercie marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

Strategię komunikacji i kreację przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Produkcją spotów zajęło się Lemon Film Studio, a zakupem mediów Mets. Obsługę PR zapewniła agencja Garden of Words.

– Żyjemy otoczeni i bombardowani niezliczoną ilością informacji. Wiele z nich epatuje złymi emocjami, nieszczęściem, pretensją do świata. Platforma kreatywna „Dobre wiadomości” stawia markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów – komentuje Artur Leśniak, creative group head z Schulz Brand Friendly.

12 września 2017

Czytaj także
Reklama
Reklama