0 7 0 0 0 11.10.2017Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2017 r.Liczba internautów w Polsce we wrześniu 2017 r. wyniosła ogółem 26,7 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) z Internetu korzystało 23,4 mln osób, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 10.10.2017Produkty Ikei będą sprzedawane w e-sklepachIkea zamierza sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem sklepów internetowych. Torbjörn Lööf, CEO firmy tłumaczy, że w ten sposób szwedzka sieć chce dostosować się do zmieniających się nawyków konsumentów.
0 2 0 0 0 10.10.2017Polska 23. najbardziej wartościową marką świataPolska znalazła się na 23. miejscu na 100 w rankingu najbardziej wartościowych marek narodowych. Firma Brand Finance zaprezentowała doroczne zestawienie.
0 2 0 0 0 10.10.2017Najważniejsze kryteria wyboru mieszkania. Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy, decydując się na zakup mieszkania, kierują się przede wszystkim jego lokalizacją i ceną. Rabat od całkowitej ceny nieruchomości jest promocją, z której najczęściej korzystają nabywcy przy zakupie lokum. Najbardziej znanymi deweloperami są Dom Development oraz Budimex Nieruchomości – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 10.10.2017Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiegoTesco i Dunnhumby, światowa firma z branży consumer data science, zawarły porozumienie. Dzięki niemu marki zyskają dostęp do usługi Connect Media. To oferta policzalnych mediów w punktach sprzedaży. Bazując na wiedzy z zakresu analizy danych, Connect Media będzie wspierać dostawców Tesco w budowaniu customer experience. Tym samym ma wzmacniać sprzedaż i lojalność.
0 2 0 0 3 10.10.2017Dove pod ostrzałem. Internauci zarzucają marce, że „wybieliła” czarnoskórą kobietęMarka Dove umieściła na facebookowym fan page’u 3-sekundowy GIF. Ukazuje on czarnoskórą kobietę, która zdejmuje koszulkę i przemienia się w białą kobietę. Ta z kolei również ściąga T-shirt, a wtedy ukazuje się trzecia modelka o ciemniejszym odcieniu skóry. Część internautów uznała reklamę za rasistowską. Marka usunęła już materiał.
0 2 0 0 0 10.10.2017Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza GemiusaDzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów WP.tv pojawiają się w Sieci falami. Serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują natomiast stały poziom aktywności reklamowej, niezależnie od działań tradycyjnych stacji. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę Gemius.
0 1 0 0 0 10.10.2017Oshee od sierpnia 2018 r. oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji PolskiPolski Związek Piłki Nożnej i marka napojów Oshee rozszerzają dotychczasową współpracę. Na mocy podpisanej umowy marka uzyska status oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej.
0 2 0 0 0 9.10.2017Tesco przeprasza za reklamę z ciężarną kobietą podającą do stołuSieć Tesco rozpoczęła kampanię outdoorową promującą e-zakupy. Na billboardach pojawiło się zdjęcie kobiety w zaawansowanej ciąży oraz mężczyzny siedzącego przy stole. Ciężarna przynosi siedzącemu talerz z jedzeniem. Po nieprzychylnych komentarzach marka wydała oświadczenie. Przeprasza w nim osoby, które uznały tę reklamę za nieodpowiednią.
1 7 0 0 0 9.10.2017Michał Milowicz jako syn Szefa Internetów w kolejnej odsłonie kampanii OLXOLX kontynuuje format „Szef Internetów”. Wkrótce pojawi się 8 nowych odcinków serialu z udziałem m.in. Michała Milowicza. Aktor wciela się w rolę gangstera, a całość nawiązuje do filmu „Chłopaki nie płaczą”.