0 0 0 0 2 6.10.2017Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych – Uczelnia Łazarskiego zaprasza!Rekrutacja na wybrane studia podyplomowe trwa jeszcze do 14 października. To odpowiedź na duże zainteresowanie słuchaczy poszczególnymi programami. Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza m.in. na takie kierunki, jak Architekt marki, Projektowanie innowacji czy E-marketing w praktyce.
0 7 0 0 0 5.10.2017Wizerunek Recepa Erdogana promował Wydział Orientalistyczny UW. Po interwencji rzecznika uczelni akcję wstrzymano3 października na dziedzińcu kampusu Uniwersytetu Warszawskiego stanęła ciężarówka oklejona reklamą tureckiej herbaty. Na samochodzie zamontowano też ekran, na którym wyświetlano na przemian flagę Polski i Turcji oraz wizerunki prezydentów Recepa Erdogana i Andrzeja Dudy. Tak promował się Wydział Orientalistyczny UW.
1 2 0 0 0 5.10.2017Małopolska z kampanią zachęcającą do szczepienia dzieciSzczepienia ochronne są bezpieczną i udokumentowaną naukowo metodą zapobiegania chorobom zakaźnym o wysokim stopniu zaraźliwości, powodującym groźne powikłania, włącznie ze zgonem. Przekonują o tym twórcy kampanii „Za!szczep swoje dziecko”. Województwo Małopolskie rozpoczęło kampanię, która ma przypominać rodzicom o konieczności szczepienia dzieci.
1 0 0 0 0 5.10.2017Martyna Wojciechowska w kampanii G-Pharmy przypomina o podstawach bezpiecznej turystykiTylko połowa Polaków wyjeżdżających do krajów tropikalnych trafia do ośrodków medycyny podróży*. Tymczasem odpowiednia ochrona zdrowia jest jedną z podstaw bezpiecznej turystyki. Z myślą o osobach rozpoczynających przygodę z egzotyką firma G-Pharma przygotowała kampanię edukacyjną „Medycyna na krańcach świata”. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 5.10.2017Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście według badania ARC Rynek i OpiniaPolak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 zł. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając lokal, kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polacy o jedzeniu na mieście”.
0 0 0 0 0 5.10.2017Obsługa klienta w branży moto przez Messengera. Raport agencji WhiteBitsKonsumenci jako kanał kontaktu z markami coraz częściej wybierają Facebook Messengera. Tą drogą zgłaszają problemy, ale też zadają pytania o produkt czy ofertę. Jak do kwestii obsługi klienta w tym komunikatorze podchodzą najpopularniejsze marki motoryzacyjne? Sprawdziła to agencja WhiteBits,
0 1 0 0 0 5.10.2017Kto klika w reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej? Analiza GemiusaReklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w Internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika? Odpowiedzi dostarcza raport GemiusAdMonitor.
0 2 0 0 0 4.10.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZnamy szczegóły programu Verva Street RacingPrawie 300 pojazdów w strefie Pit Party, pojedynki Moto Pokoleń w strefie akcji na torze stadionu Wisły oraz pokazy niezwykłych samochodów sportowych z różnych kategorii to najważniejsze atrakcje tegorocznej edycji Verva Street Racing.
0 3 0 0 0 4.10.2017Instagram Trends – wrzesień 2017Wrześniowy Instagram Trends Sotrendera pokazuje, że od pewnego czasu coraz większej liczbie Polaków zależy na własnym zdrowiu – w szerokim tego słowa znaczeniu. Zainteresowanie pracą nad wyglądem zewnętrznym przejawia się w popularności profili związanych ze sportem i np. z kosmetykami. Dbanie o siebie to jednak także zdrowe odżywianie się czy obcowanie z kulturą.
0 0 0 0 0 4.10.2017We Francji wyretuszowane zdjęcia muszą zostać oznaczoneZ początkiem października reklamodawców we Francji zaczęło obowiązywać nowe prawo. Jeśli w kampaniach użyte zostaną zdjęcia przedstawiające sylwetkę, wyretuszowane choćby w minimalnym stopniu, trzeba będzie dołączać do nich podpis „photographie retouchée” („zdjęcie wyretuszowane”).