Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa
  • 0
  • 2
10.10.2017

Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa

Dzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów WP.tv pojawiają się w Sieci falami. Serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują natomiast stały poziom aktywności reklamowej, niezależnie od działań tradycyjnych stacji. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę Gemius.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2017

9 października 2017