Polska atrakcyjna turystycznie i słabo rozwinięta technologicznie – raport „Country RepTrak” na temat reputacji krajów - Marketing przy Kawie
Polska atrakcyjna turystycznie i słabo rozwinięta technologicznie – raport „Country RepTrak” na temat reputacji krajów
  • 0
  • 2
2.10.2014

Polska atrakcyjna turystycznie i słabo rozwinięta technologicznie – raport „Country RepTrak” na temat reputacji krajów

Reputacja Polski nie jest najlepsza – wynika z globalnego badania reputacji państw „Country RepTrak”, przeprowadzonego przez Reputation Institute. W tegorocznym rankingu nasz kraj znalazł się w środku listy, tuż za USA i Czechami, a przed Tajlandią i Argentyną. Pierwsze miejsce zajęła Szwajcaria, najgorzej wypadł Iran.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2014

1 października 2014