Polska 23. najbardziej wartościową marką świata
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 2
10.10.2017

Polska 23. najbardziej wartościową marką świata

Polska znalazła się na 23. miejscu na 100 w rankingu najbardziej wartościowych marek narodowych. Firma Brand Finance zaprezentowała doroczne zestawienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 października 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2017

Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego

Tesco i Dunnhumby, światowa firma z branży consumer data science, zawarły porozumienie. Dzięki niemu marki zyskają dostęp do usługi Connect Media. To oferta policzalnych mediów w punktach sprzedaży. Bazując na wiedzy z zakresu analizy danych, Connect Media będzie wspierać dostawców Tesco w budowaniu customer experience. Tym samym ma wzmacniać sprzedaż i lojalność.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2017

Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa

Dzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów WP.tv pojawiają się w Sieci falami. Serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują natomiast stały poziom aktywności reklamowej, niezależnie od działań tradycyjnych stacji. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę Gemius.