Przed miesiącem odbył się w Krakowie kolejny Customer Loyalty Summit. Jak co roku podczas kongresu można było spotkać specjalistów w dziedzinie budowania lojalności, wysłuchać ich opinii, przyjrzeć się trendom... Obserwować, jak przebiega ewolucja pojmowania przez ekspertów samej lojalności oraz celów programów lojalnościowych.Marketing przy Kawie od lat towarzyszy tym wydarzeniom, obserwując zmiany nastawienia ekspertów w Polsce wobec budowania lojalności klienta. Pierwsze lata upłynęły pod znakiem entuzjazmu i teoretyzowania wokół emocji oraz korzyści miękkich oferowanych uczestnikom programów.
Następnie nastąpiła twarda weryfikacja, gdy okazało się, że prościej jest mimo wszystko oferować korzyści twarde – gadżety i prezenty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.