Big Data do zmonetyzowania – co można zrobić z danymi zbieranymi w programach lojalnościowych

Big Data do zmonetyzowania – co można zrobić z danymi zbieranymi w programach lojalnościowych
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przed miesiącem odbył się w Krakowie kolejny Customer Loyalty Summit. Jak co roku podczas kongresu można było spotkać specjalistów w dziedzinie budowania lojalności, wysłuchać ich opinii, przyjrzeć się trendom... Obserwować, jak przebiega ewolucja pojmowania przez ekspertów samej lojalności oraz celów programów lojalnościowych.

Marketing przy Kawie od lat towarzyszy tym wydarzeniom, obserwując zmiany nastawienia ekspertów w Polsce wobec budowania lojalności klienta. Pierwsze lata upłynęły pod znakiem entuzjazmu i teoretyzowania wokół emocji oraz korzyści miękkich oferowanych uczestnikom programów.

Następnie nastąpiła twarda weryfikacja, gdy okazało się, że prościej jest mimo wszystko oferować korzyści twarde – gadżety i prezenty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się