Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego
  • 0
  • 0
10.10.2017

Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego

Tesco i Dunnhumby, światowa firma z branży consumer data science, zawarły porozumienie. Dzięki niemu marki zyskają dostęp do usługi Connect Media. To oferta policzalnych mediów w punktach sprzedaży. Bazując na wiedzy z zakresu analizy danych, Connect Media będzie wspierać dostawców Tesco w budowaniu customer experience. Tym samym ma wzmacniać sprzedaż i lojalność.

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from Dunnhumby będzie odpowiadać za usługi:

  • planowania i realizacji komunikacji POS,
  • hostess,
  • degustacji,
  • mediów online

dla dostawców Tesco w całym kraju.

Porozumienie Dunnhumby i Tesco poszerza obszar współpracy o kolejne punkty styku z konsumentem.

Marki będą mogły wykorzystać możliwości Connect Media w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii on- i offline. Podstawę będzie stanowić wiedza na temat zachowań konsumenckich 6 mln aktywnych uczestników programu lojalnościowego Tesco Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Nowy model biznesowy został przetestowany wcześniej na innych rynkach. Tesco wprowadziło retail media we współpracy z Dunnhumby na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowano 2865 kampanii w brytyjskich sklepach.

W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od dwóch lat, powstało ponad 1000 kampanii dla 200 marek i ich agencji. Działania te zaowocowały wywołaniem 18,5 mld kontaktów z markami i zdobyciem ponad 24 mln nowych klientów ich produktów.

Wprowadzenie Connect Media da nam możliwość tworzenia dla naszych klientów silnych kampanii multichannel, w których konsument znajdzie się w centrum uwagi. Dajemy im do rąk moc danych konsumenckich i innowacji. Marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności.

Wyjątkowy rodowód agencji wywodzącej się z sieci Tesco i nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z siecią oraz jej dostawcami czynią nas pierwszą agencją na rynku, która oferuje w pełni mierzalne media w punktach sprzedaży. Wprowadzając Connect Media w Polsce, dajemy markom potężne narzędzie. Dzięki niemu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego – mówi Stephen Russell, dyrektor zarządzający Dunnhumby w Europie Środkowej.

10 października 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2017

Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa

Dzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów WP.tv pojawiają się w Sieci falami. Serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują natomiast stały poziom aktywności reklamowej, niezależnie od działań tradycyjnych stacji. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę Gemius.

Reklama

9 października 2017

Reklama