Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego
  • 0
  • 0
10.10.2017

Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego

Tesco i Dunnhumby, światowa firma z branży consumer data science, zawarły porozumienie. Dzięki niemu marki zyskają dostęp do usługi Connect Media. To oferta policzalnych mediów w punktach sprzedaży. Bazując na wiedzy z zakresu analizy danych, Connect Media będzie wspierać dostawców Tesco w budowaniu customer experience. Tym samym ma wzmacniać sprzedaż i lojalność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2017

Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa

Dzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów WP.tv pojawiają się w Sieci falami. Serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują natomiast stały poziom aktywności reklamowej, niezależnie od działań tradycyjnych stacji. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę Gemius.

9 października 2017