Wartość Polski jako marki narodowej wzrosła o 75%
  • 0
  • 2
22.11.2012

Wartość Polski jako marki narodowej wzrosła o 75%

Dzięki Euro 2012 znacznie poprawił się wizerunek Polski za granicą. Brand Finance Institute przeprowadził analizę, z której wynika, że spośród 100 badanych krajów Polska odnotowała najwyższy wzrost wartości marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2012

Wpisy o produktach fashion na Facebooku – raport „Social Media Fashion”

Aż 28% osób, które polubiły jakąś markę odzieżową na Facebooku, przyznaje, że rozważały zakup lub dokonały go pod wpływem treści publikowanych w serwisie. Jednocześnie aż 16% badanych deklaruje, że odwiedziło również sklep, aby obejrzeć produkty – wynika z raportu „Social Media Fashion”, przygotowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z CheeseCat, Socjomania.pl i firmą badawczą SW Research.

21 listopada 2012