0 0 0 11.07.2018Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistościFacebook ogłosił, że jego użytkownicy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać m.in. akcesoria i dodatki do strojów. W ten sposób będą mogli także oglądać meble, gry i inne produkty. Wszystko za sprawą technologii rozszerzonej rzeczywistości, augmented reality (AR).
0 0 0 10.07.2018Customer experience podnosi przychody, ale wymaga od firm szybkich zmian. Raport KPMG InternationalDoświadczenie klienta przekłada się na przychody firm. Liderzy inwestują w nowe technologie i umiejętnie dostosowują globalną strategię do lokalnych rynków. Budują też obietnicę marki dopasowaną do klientów z różnych pokoleń – wynika z najnowszego badania KPMG, „Global customer experience excellence”.
1 2 0 10.07.2018„Maker Woman” – innowacyjne prototypy tworzone przez kobietyW ramach inicjatywy „Maker Woman” kobiety zdobywają umiejętności, które pomogą im rozpocząć drogę zawodową lub powrócić na rynek pracy z nowymi kompetencjami. Uczestniczki wykonały prototypy swoich produktów. Proteza dłoni wydrukowana w 3D, regulator oddechu dla osób narażonych na stres, wózek na zakupy dla starszych osób, meble, ozdoby – to tylko niektóre z nich.
4 3 0 10.07.2018Żywiec Zdrój i nowe napoje w kampanii „Zasmakuj lekkości”W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, prezentująca nowe napoje Żywiec Zdrój. Będą to Żywiec Zdrój Lemoniada, Green Tea i Soczysty.
1 2 0 10.07.2018„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna markiz Hit. Jest częścią ponownego wprowadzenia marki na rynek, które obejmuje zmianę pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.
1 0 0 10.07.2018Kampania „Mistrzowska oferta” Plusa dla fanów futbolu9 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa Plusa „Mistrzowska oferta”. Promuje pakiet dla klientów usług abonamentowych. Mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA będą w nim dostępne na żywo i w wysokiej jakości, bez opłat za transfer danych.
1 1 0 10.07.2018Bakoma Twist z wakacyjnym konkursemBakoma inwestuje w platformę komunikacyjną „Twist yourself”, która promuje jogurty pitne Twist. Marka zachęca do wysyłania filmów z wakacji na konkurs.
0 0 0 10.07.2018F11 Agency przejmuje agencję Virtual BrainF11 Agency (dawniej FaceAddicted) przejmuje Virtual Brain. Chce wzmocnić swoją pozycję w obszarze branded content.
0 0 0 10.07.2018Edipresse Polska i TVN Media chcą wspólnie komercjalizować treści wideoEdipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo online oraz komercjalizacji treści wideo.
0 12 0 10.07.2018Sokół, Pezet, Żabson i Sitek w projekcie muzycznym Tymczasem EBCzterej raperzy, Sokół, Pezet, Żabson i Sitek, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie muzyczną współpracę. Jej efektem będzie wydarzenie sponsorowane przez markę EB w ramach kampanii „Tymczasem”.