Kto tu rządzi? Rodzinne dylematy zakupowe w badaniu IQS - Marketing przy Kawie
Kto tu rządzi? Rodzinne dylematy zakupowe w badaniu IQS
  • 0
  • 3
13.10.2017

Kto tu rządzi? Rodzinne dylematy zakupowe w badaniu IQS

Matka, ojciec i dziecko. Jak wynika z badania przeprowadzanego przez IQS dla agencji Generations, rola matki w decyzjach zakupowych jest największa, ale swoje do powiedzenia ma też dziecko. W badaniu pod uwagę wzięto nastolatków (11–16 lat).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2017