0 1 0 0 0 13.09.2017„Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze” – kampania czekolady4 września koncern Mondelez rozpoczął kampanię „Milka mnoży delikatność”. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 13.09.2017Rozpoznawanie twarzy i śledzenie emocji – iPhone X z funkcjami do precyzyjnej obserwacji użytkownikówNa dziesięciolecie istnienia iPhone’a firma z Cupertino zaprezentowała model Apple X. Nadanie rzymskiej cyfry stanowi wyłom w dotychczasowej nomenklaturze. Zmian jest więcej. Z marketingowego punktu widzenia warto przyjrzeć się technologii stojącej za Face ID.
1 1 0 0 0 12.09.2017Hyundai z kampanią „Wszystko na czym Ci zależy”Kampania marki Hyundai promuje model i30 nowej generacji. Koreański producent po raz kolejny postawił na działania w Internecie i telewizji.
2 0 0 0 0 12.09.2017Wawel z nową strategią komunikacji i kampanią „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”Wawel wdraża nową strategię komunikacji. Odświeża logo i opakowania, a także rozpoczyna kampanie poszczególnych subbrandów.
0 5 0 0 0 12.09.2017E-spryt mieszkańców dziesięciu największych polskich miastCzy podczas zakupów online internauci często korzystają z promocji i zniżek? Serwis Picodi, oferujący kody zniżkowe, zbadał zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast. Ocenie podlegał ich e-spryt, czyli umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek.
0 1 0 0 2 12.09.2017Lidl rozpoczyna sprzedaż wycieczekLidl Polska wprowadza usługę Lidl Podróże. W katalogu sieci znajdą się wycieczki krajowe i zagraniczne. Marka stawia na różnorodność oferty i niskie ceny.
0 2 0 0 1 12.09.2017PKN Orlen reaktywuje markę CPN na jednej stacji w WarszawiePKN Orlen planuje reaktywację historycznej marki CPN na jednej stacji w Warszawie – informuje serwis ISBNews. Mimo że logo CPN zniknęło z rynku prawie 20 lat temu, nie jest to pierwszy pomysł na reaktywację brandu.
0 1 0 0 0 12.09.2017Ruszyły zapisy na „Poranki z e-mail marketingiem”„Poranki z e-mail marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu e-mail marketingu, przebiegające w luźnej atmosferze. Ich celem jest inspirowanie firm do tworzenia kreatywnych i efektywnych działań e-mail marketingowych. Odbywa się to poprzez omawianie dobrych praktyk.
0 0 0 0 0 12.09.2017Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2017Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu Złotych Spinaczy 2017. Spośród 266 zgłoszeń wybrano projekty w 32 kategoriach konkursu.
0 0 0 0 0 11.09.2017Warta pozwoli klientom zgłosić szkodę przez Messengera FacebookaTUiR Warta wprowadza chatbota, dzięki któremu klienci będą mogli zgłosić szkodę przez aplikację Messenger Facebooka.