1 2 0 0 0 9.10.2017Centrum Myśli Jana Pawła II z kampanią uwrażliwiającą na potrzebę dialogu16 października w Warszawie rozpocznie się III edycja „Dziedzińca dialogu” – wydarzenia zainicjowanego przez Benedykta XVI i znanego na całym świecie jako „Dziedziniec pogan”. Towarzyszyć mu będzie kampania „Szanuję. Słucham”, przygotowywana przez Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie.
0 3 0 0 0 9.10.2017Subway zmienia logo w PolsceSieć restauracji Subway prezentuje nową identyfikację wizualną marki w lokalach w Polsce. Jednym z jej elementów jest odświeżone logo. Zostało ono pokazane wiosną w Stanach Zjednoczonych. W naszym kraju pojawia się wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.
0 3 0 0 0 8.10.2017„Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśnionaW ubiegłym tygodniu w największych miastach Polski pojawiły się czarne billboardy. Towarzyszył im biały napis „Mam czyste ręce” oraz rysunek dwóch dłoni. Od niedzieli 8 października wiadomo już, czyja to reklama.
0 2 0 0 0 6.10.2017Twitter Trends – wrzesień 2017 r.Jak wyglądał wrzesień na Twitterze? Czyje konto było najczęściej wspominane? Kto najbardziej awansował i najlepiej aktywizował użytkowników? Kogo najczęściej obserwujemy? Tego dowiedzieć się można z raportu Twitter Trends Sotrendera.
0 1 0 0 0 6.10.2017KER uznała reklamę Tigera za niezgodną z Kodeksem etyki reklamy. W odpowiedzi Maspex stworzył standardy komunikacji marketingowej w GrupieKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła liczne skargi, jakie wpłynęły na internetową reklamę napoju Tiger, opublikowaną 1 sierpnia. Uznała ją za niezgodną z Kodeksem etyki reklamy. Firma, odpowiadając na skargi, przedstawiła dokument „Standardy komunikacji marketingowej w Grupie Maspex”.
0 1 0 0 0 6.10.2017„Złap odporność na jesień” – DrWitt Premium promuje się na outdoorzeGłównym wątkiem nowej kampanii outdoorowej marki soków i napojów DrWitt Premium jest podnoszenie odporności organizmu. Produkt prezentowany jest na tablicach citylight. Przekaz reklam brzmi, że troska o własne samopoczucie może być prosta.
0 10 0 0 0 6.10.2017W Danii powstał ogromny dom Lego28 września w duńskim Billund – mieście, w którym narodziło się Lego – otwarto ogromny dom marki. Składa się on z 21 modułowych elementów i przypomina budowlę z klocków.
1 1 0 0 0 6.10.2017Kredyt Tu i Teraz promowany w spocie PlusBankuOd 5 października trwa kampania reklamowa najpopularniejszego produktu w ofercie PlusBanku. Spot telewizyjny kredytu Tu i Teraz rozpoczyna pięciomiesięczną kampanię banku w mediach ogólnopolskich.
0 0 0 0 0 6.10.2017Grupa PKO Bank Polski z agencją brandingową CzteryczwarteRozstrzygnięto przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego i spółek Grupy kapitałowej banku w zakresie identyfikacji wizualnej. Wygrała go agencja Czteryczwarte Brand Design.
0 0 0 0 0 6.10.2017Warunkowa zgoda na koncentrację PGE i EDF PolskaUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PGE kontroli nad EDF Polska. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem sprzedaży na giełdzie większości energii produkowanej przez przejmowaną spółkę. Dzięki temu koncentracja nie spowoduje zagrożenia dla konkurencji.