Nadchodzi pokolenie Z – na rynku następuje istotna zmiana klienteli. Jaka będzie reakcja marek? Jedno jest pewne: uwaga wszystkich skupiona jest na markach luksusowych. Bo luksus jest niczym socjolog – pisze historię, która mówi o tęsknotach, pragnieniach i obsesjach całych pokoleń.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Być może wyglądają za młodo, aby być postrzegani jako silna grupa klientów. Mimo to są influencerami dnia dzisiejszego i jutrzejszego. Przyszłymi klientami oraz współpracownikami. Mowa o urodzonych po 2000 roku (lub według innych źródeł w latach 90. XX w.), czyli o pokoleniu Z.
Co trzeba będzie wziąć pod uwagę, by rozbudzić w nich apetyt także na dobra luksusowe? Ten temat z niemieckiej perspektywy ujmuje „Luxus Business Report”, przygotowany na podstawie wyników badań przeprowadzonych w ramach współpracy EY, firmy doradczej Keylens i agencji Inlux z Monachium.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.