Nowe oblicze luksusu dla generacji ZNowe oblicze luksusu dla generacji ZNowe oblicze luksusu dla generacji ZNowe oblicze luksusu dla generacji Z
Zbliża się nowy konsument. Jak dopasuje do siebie luksus? (fot. Stillkost/Fotolia.com)

Nowe oblicze luksusu dla generacji Z

Nowe oblicze luksusu dla generacji Z
Petra-Anna Herhoffer

Petra-Anna Herhoffer

-

założycielka, Inlux

Petra-Anna Herhoffer

Petra-Anna Herhoffer

założycielka
Inlux

Pionierka branży konsultingowej rynku dóbr luksusowych w Niemczech. Doradza największym markom, łącząc siły z partnerami takimi jak EY czy Keylens Management Consultants.

Nadchodzi pokolenie Z – na rynku następuje istotna zmiana klienteli. Jaka będzie reakcja marek? Jedno jest pewne: uwaga wszystkich skupiona jest na markach luksusowych. Bo luksus jest niczym socjolog – pisze historię, która mówi o tęsknotach, pragnieniach i obsesjach całych pokoleń.

Być może wyglądają za młodo, aby być postrzegani jako silna grupa klientów. Mimo to są influencerami dnia dzisiejszego i jutrzejszego. Przyszłymi klientami oraz współpracownikami. Mowa o urodzonych po 2000 roku (lub według innych źródeł w latach 90. XX w.), czyli o pokoleniu Z.

Co trzeba będzie wziąć pod uwagę, by rozbudzić w nich apetyt także na dobra luksusowe? Ten temat z niemieckiej perspektywy ujmuje „Luxus Business Report”, przygotowany na podstawie wyników badań przeprowadzonych w ramach współpracy EY, firmy doradczej Keylens i agencji Inlux z Monachium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się