Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimowe
  • 1
  • 1
12.10.2017

Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimowe

Kurtki są elementem amerykańskiej akcji Pizzy Hut. Promuje ona m.in. nowe torby zatrzymujące ciepło, w których kurierzy dostarczają pizzę klientom.

Pizza Hut oferuje kurtki zimowe uszyte z zatrzymującego ciepło materiału Thinsulate firmy 3M. Z tego samego materiału wykonane są torby na pizzę stosowane przez dostawców. Kurtki wyposażone są też w uchwyt na smartfona oraz kieszonkę na sosy i przyprawy do pizzy.

Ciepłe okrycia nie będą dostępne w sprzedaży. Do końca października będzie można je wygrać, zamawiając pizzę. Cała kampania promuje nowy system dostawy. Ma on sprawić, że pizza będzie trafiać do klienta cieplejsza o 10 stopni Celsjusza.

Według Pizzy Hut cały proces to efekt dwuletnich prac badawczych. Kampanię przygotowała agencja Droga 5 NY.

Pizza Hut od kilku lat oferuje konsumentom darmowe gadżety niezwiązane ze swoją główną działalnością. Mają one angażować odbiorców i tym samym wspomagać sprzedaż pizzy.

Na przykład specjalnie zaprojektowane pudełka Pizzy Hut w Hongkongu stanowiły największą atrakcję „filmowych zestawów” tej marki. Tekturową obudowę można było przekształcić w domowy projektor. Trzeba było tylko wyjąć z niej pizzę, zamontować dołączoną soczewkę i wstawić w odpowiednim miejscu smartfon.



Klientów zamawiających pizzę firma nagradzała też perfumami swojej marki Eau de Pizza Hut.

  • 1

Eau de Pizza Hut

12 października 2017

Reklama
Reklama