1 0 0 1.08.2018Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania WarszawskiegoPolska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.
0 1 0 1.08.2018Facebook i Instagram wprowadzają narzędzia do zarządzania czasem spędzanym na platformachFacebook wprowadza nowe narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu czasem spędzanym na Facebooku i Instagramie. Mają one być kolejnym krokiem firmy w tworzeniu środowiska sprzyjającego lepszemu spędzaniu czasu w mediach społecznościowych.
1 0 0 1.08.2018Pierwsza kampania marki SalatinoRuszyła kampania „W moim tempie”, promująca sałatki z tuńczykiem Salatino (Grupa Graal). To pierwsza kampania w historii tej marki.
0 1 1 1.08.2018McDonald’s wprowadza MacCoins – limitowaną edycję kolekcjonerskich monetAby uczcić 50. rocznicę stworzenia Big Maca, McDonald’s przygotował MacCoina. To okolicznościowa waluta, która będzie dostępna w limitowanej serii w 50 krajach na świecie. Kolekcjonerskie monety wydane zostały w pięciu wzorach, z których każdy reprezentuje jedną dekadę obecności burgera na rynku. Wartość każdej monety to Big Mac.
0 0 0 1.08.2018DB Schenker wybrał agencję do komunikacji w social mediaFirma DB Schenker działająca w branży logistycznej wybrała On Board Think Kong do obsługi w kanałach społecznościowych. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz wsparciem komunikacji firmy na Facebooku, LinkedIn, Instagramie oraz YouTube.
0 1 0 1.08.2018Amica odświeża logoCharakterystyczny prostokątny kształt logotypu marki Amica został delikatnie zaokrąglony. Wzbogacono go również hasłem „for living”. Zmiany mają ukazywać, że firma dostarcza rozwiązania technologiczne, które wychodzą naprzeciw realnym, codziennym potrzebom konsumentów.
0 2 0 31.07.2018Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & EntertainmentPiłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.
1 0 0 31.07.2018Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w spocie FuzeTeaCoca-Cola rozpoczęła drugą fazę kampanii reklamowej marki FuzeTea. Jej bohaterami są Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym wideo zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.
0 2 0 31.07.2018„KolejLove wakacje!” w kampanii PolregioMarka Polregio rozpoczęła kampanię reklamową. Akcja pod hasłem „KolejLove wakacje!” ma promować wakacyjne oferty specjalne: bilet turystyczny, miniturystyczny, Regiokarnet i Miniregiokarnet oraz opcję „Ty i raz, dwa, trzy”.
0 3 0 30.07.2018Warszawa z lotu ptaka na graffiti promującym program Planete+Od 23 lipca na warszawskich bulwarach wiślanych podziwiać można graffiti 3D przedstawiające stolicę z nietypowej perspektywy. Projekt powstał w ramach kampanii promocyjnej programu „Polska z góry” stacji Planete+.