Espresso - Strona 1182 z 5632 - Marketing przy Kawie
Advertisement

Espresso

1 sierpnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
1.08.2018

Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego

Polska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.

31 lipca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
31.07.2018

Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & Entertainment

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.

30 lipca 2018

Poprzednie Następne