0 2 0 0 0 8.11.2017Piwo w reklamie wideo online. Analiza GemiusaSpoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 r. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa. Zapowiadana zmiana nie miałaby dotyczyć jednak Internetu. W związku z tym Gemius sprawdził, w jakim stopniu branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy Sieci.
0 0 0 0 0 8.11.2017Ikea Retail w Polsce wybrała agencję mediowąIkea Retail w Polsce rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrała MEC – dotychczasowego partnera mediowego.
1 0 0 0 3 7.11.2017„Jeśli chcesz zostać rodzicem, weź przykład z królików” – radzi Ministerstwo ZdrowiaMinisterstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię promującą prokreację. Bohaterem spotu jest królik, który tłumaczy, jak zadbać o to, by mieć liczne potomstwo.
1 0 0 0 0 7.11.2017Święta w SmartDomu. Kampania Plusa i Cyfrowego PolsatuPlus i Cyfrowy Polsat rozpoczęły świąteczną kampanię oferty Domowego Programu Oszczędnościowego SmartDom. W reklamie wystąpili Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
0 1 0 0 0 7.11.2017W III kw. znacznie wzrósł w Polsce średni czas kontaktu z reklamą. „Viewability Benchmark Report” firmy MeetricsŚredni czas kontaktu z reklamą na polskim rynku wzrósł w III kwartale 2017 r. z 17,4 do 27,5 sekundy. Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się nieznacznie, do 55 proc. Pokazuje to międzynarodowy „Viewability Benchmark Report” opublikowany przez firmę Meetrics.
0 1 0 0 1 7.11.2017Dorosłych czas. Badanie „Adults Power” IQSJak wynika z danych GUS, dorośli między 35. a 55. rokiem życia (adults) stanowią 1/3 dorosłej populacji w Polsce. To grupa o najwyższych dochodach, największej sile nabywczej i decyzyjności. Agencja IQS przyjrzała się jej w badaniu.
0 0 0 0 0 7.11.2017Biuro podróży Almatur wybrało agencję PROd listopada działania public relations dla biura podróży Almatur prowadzi Face It. Do zadań agencji należy koordynacja działań, organizowanie eventów, wdrażanie strategii wizerunkowej marki oraz dbanie o media relations.
1 7 0 0 0 7.11.2017Bójka o darmowe książki? Czytaj.pl promuje czytelnictwo2 listopada w całej Polsce pojawiło się 7 tys. darmowych wypożyczalni e-booków. Znajdują się one m.in. na przystankach autobusowych, w restauracjach i szkołach. To element akcji Czytaj.pl promującej czytelnictwo. Na jej potrzeby przygotowano też film ukazujący ludzi walczących w sklepie o darmowe książki.
0 0 0 0 0 7.11.2017Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka liderami w komunikacji za pomocą gazetek handlowychKapituła programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I półroczu 2017 r. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm2. Najlepiej oceniono gazetki sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka.
1 0 0 0 1 7.11.2017Samsung w reklamie porównuje swoje smartfony z urządzeniami Apple’a i drwi z konkurentaW spocie Samsunga smartfony z rodziny Galaxy porównywane są z urządzeniami Apple’a. Nawet wierny fan smartfonów z jabłuszkiem w końcu decyduje się na sprzęt marki Samsung.