Piwo w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa
  • 0
  • 2
8.11.2017

Piwo w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa

Spoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 r. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa. Zapowiadana zmiana nie miałaby dotyczyć jednak Internetu. W związku z tym Gemius sprawdził, w jakim stopniu branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy Sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 listopada 2017

7 listopada 2017