Widoczność reklam według „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics
  • 0
  • 0
8.08.2017

Widoczność reklam według „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics

Średnia widoczność reklam display (viewability) dla wszystkich badanych rynków europejskich wyniosła 57 proc. Oznacza to wzrost kwartalny o 2 p.p. (z 55 proc. w I kwartale). Średni czas kontaktu z reklamą dla wszystkich badanych rynków również wzrósł. Wyniósł 25,5 sekundy wobec 23,7 sekundy w I kwartale – pokazuje „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44463 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 sierpnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.08.2017

Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiach

W ciągu ostatniego roku o 17 p.p. wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Wzrost ten obserwowany jest głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców i na wsiach. W znacznym stopniu jest on zasługą programu lojalnościowego Moja Biedronka. Ten w kilka miesięcy po premierze stał się numerem jeden wśród programów obecnych na polskim rynku.