Branża powinna przemyśleć standard zauważalności reklamy internetowej
  • 0
  • 0
5.09.2017

Branża powinna przemyśleć standard zauważalności reklamy internetowej

Jak długo reklama online powinna być widoczna dla odbiorcy, by była skuteczna? Wyniki najnowszych badań sugerują, że branża reklamowa powinna zmienić kryteria określające, które reklamy są „możliwe do zauważenia” (ang. viewable).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nadchodzi era certyfikatów z marketingu!

Dyplomy zaświadczające o zawodowych kompetencjach podbijają nie tylko LinkedIna, ale również serca rekruterów największych firm. Na rynku funkcjonują certyfikaty Adwords, niedawno pojawił się dyplom z obsługi Facebooka. Dokumenty potwierdzające umiejętności otrzymują nawet uczestnicy 1-godzinnych webinariów. A co z marketingiem? Czy dział o tak rozległych kompetencjach i istotnym wpływie na działalność firm nie zasługuje na wiarygodną certyfikację?