Skończyło się lato – najważniejszy okres w roku dla producentów piwa. Wydarzeniem sezonu był relaunch marki Karmi i towarzysząca mu kampania z udziałem Penelope Cruz. To okazja, by spróbować odpowiedzieć na pytanie, dlaczego kobiety nie lubią trunków pitych głównie przez inne kobiety.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” ruszyła w czerwcu, na początku letniego sezonu. Spot był mocno hiszpański. Całość kręcono w Madrycie, reżyserem był Hiszpan Jaume de Laiguana znany ze współpracy z Shakirą. Oprócz Penelope Cruz w reklamie wystąpił Jan Wieczorkowski – aktor znany zwłaszcza z seriali fabularnych, nagrodzony za główną rolę w „Czasie honoru”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.