Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?
Liczy się prawdziwa wartość i konkretna obietnica (fot. kadr ze spotu)

Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?

Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Skończyło się lato – najważniejszy okres w roku dla producentów piwa. Wydarzeniem sezonu był relaunch marki Karmi i towarzysząca mu kampania z udziałem Penelope Cruz. To okazja, by spróbować odpowiedzieć na pytanie, dlaczego kobiety nie lubią trunków pitych głównie przez inne kobiety.

Kampania pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” ruszyła w czerwcu, na początku letniego sezonu. Spot był mocno hiszpański. Całość kręcono w Madrycie, reżyserem był Hiszpan Jaume de Laiguana znany ze współpracy z Shakirą. Oprócz Penelope Cruz w reklamie wystąpił Jan Wieczorkowski – aktor znany zwłaszcza z seriali fabularnych, nagrodzony za główną rolę w „Czasie honoru”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja