1 6 0 0 0 26.10.2017Tytus, Romek i A’Tomek będą przeganiać nudę w kampanii Media MarktSieć Media Markt rozpoczęła kampanię wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”. To oni okazali się też autorami nieskładnych wpisów, które pojawiły się ostatnio na facebookowym profilu marki.
0 1 0 0 0 25.10.2017Piotr Żyła jako Thor promuje fotele VIP MultikinaSkoczek narciarski Piotr Żyła wziął udział w czwartej odsłonie kampanii Multikina. Tym razem wcielił się w Thora z filmów na podstawie komiksów Marvela.
1 0 0 0 0 25.10.2017Delma z kampanią „Smak domowych kanapek”Pod koniec października ruszyła kampania margaryny Delma „Smak domowych kanapek”. Działania prezentują odświeżoną identyfikację wizualną produktu.
1 4 0 0 0 25.10.2017Mysłowice dają uczniom 50% rabatu na organizację pogrzebu. Kampania przeciw dopalaczomDo mysłowickich szkół przyjechał karawan. Wysiedli z niego ubrani w czarne garnitury mężczyźni i proponowali uczniom zniżki na pogrzeb. Warunek był jeden: śmierć musi nastąpić na skutek zażycia dopalaczy. Ta akcja to element kampanii uświadamiającej, jakie szkody może wyrządzić stosowanie tych substancji.
0 7 0 0 0 25.10.2017Heart & Brain z oświadczeniem w sprawie „przejęcia” profilu Media Markt PolskaAgencja Heart & Brain, która obsługuje w mediach cyfrowych Media Markt Polska, wydała oświadczenie. Dotyczy ono pojawiających się na profilu marki zadziwiających postów.
0 0 0 0 0 25.10.2017W konkursie Złote Spinacze 2017 po raz pierwszy zagłosuje publicznośćPo raz pierwszy w konkursie Złote Spinacze na wyniki wpływ będą mieli internauci. W tegorocznej edycji zostanie przyznana nagroda publiczności. Jej laureat otrzyma statuetkę podczas gali 1 grudnia.
0 10 0 0 0 25.10.2017Jacy są fani e-sportu? Raport firmy Nielsen EsportsW jaki sposób ludzie stają się fanami e-sportu? Jak często angażują się w tę kategorię? Jakie media konsumują i jak postrzegają sport tradycyjny? Jakie jest ich nastawienie względem sponsoringu i udziału marek w e-sporcie? Na te m.in. pytania odpowiada raport „The Esports Playbook: maximizing your investment through understanding the fans” firmy Nielsen Esport. Opracował go portal Esport Go.
0 0 0 0 0 25.10.2017Oriflame rozpoczyna współpracę marketingową z ArtegenceMarka Oriflame wybrała Artegence do współpracy w 2018 r. Agencja będzie obsługiwać brand w zakresie m.in. wsparcia kreatywnego oraz szeroko pojętych projektów online.
1 0 0 0 1 25.10.2017IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w InternecieCzym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Dlaczego potrzebna jest certyfikacja pomiaru widoczności reklam? Odpowiedzią na te pytania ma być standard viewability opracowany przez IAB Polska.
0 0 0 0 0 25.10.2017Konferencja Enterprise Sessions w połowie listopada14 i 15 listopada odbędzie się w Warszawie konferencja Enterprise Sessions. To spotkanie, podczas którego przedsiębiorcy i menedżerowie związani z platformą sprzedażową Magento oraz sektorem e-commerce będą mogli poznać doświadczenia ekspertów i praktyków z kraju i zagranicy.