0 0 0 16.07.2018Producent Kropelki planuje launch nowego produktu i zmienia dom mediowyUrugwajska firma Fenedur, w której portfolio znajdują się takie brandy jak Kropelka czy Poxipol, zmieniła agencję mediową. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się MullenLowe MediaHub. Dotychczas robił to Havas Media.
0 2 1 16.07.2018Kto czyta składy produktów? Badanie IRCenterJednym z widocznych przejawów trendów związanych ze zdrowym życiem jest czytanie etykiet kupowanych produktów. Na skład produktu zdecydowanie zwraca uwagę co czwarty internauta (24%). Co ciekawe, do grupy tej należą przede wszystkim osoby po 55. roku życia.
1 0 0 16.07.2018Zapracowany ojciec w chińskiej reklamie BMW. Ciekawy branded content skierowany do nowej klasy średniejNowy spot BMW X3 przedstawia chłopca, który marzy, by jego zapracowany tata został superbohaterem. Reklama przygotowana na Dzień Ojca zdobyła dużą popularność. Oddaje napięcie między tradycją i nowoczesnością nowej chińskiej klasy średniej.
0 1 0 13.07.2018MSL otwiera biuro w TurcjiAgencja MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowy oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci i umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie.
0 5 0 13.07.2018Media z najbardziej wiarygodnymi informacjami na temat produktów. Wyniki badania internautówGdzie najlepiej szukać wiarygodnych informacji na temat produktów i usług? Zdaniem internautów – na portalach specjalistycznych, forach dyskusyjnych i portalach ogólnoekonomicznych. Respondenci badania ARC Rynek i Opinia mieli najmniejsze zaufanie do informacji o produktach na portalach plotkarskich, Facebooku i w telewizji publicznej. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze – do 24. roku życia.
1 2 1 13.07.2018Jak brzmi piwo – spot „Dźwięki” marki OkocimOkocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. W reklamie „Dźwięki” marka prezentuje świat dźwięków towarzyszących procesowi warzenia piwa.
0 4 0 13.07.2018W czerwcu mniej o szkole, więcej o sporcie – analiza GemiusaMistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wzrost popularności portali sportowych. Z kolei zakończenie roku szkolnego przełożyło się na spadek zainteresowania serwisami o edukacji. Takie dane o tym, jak Polacy korzystali z sieci w czerwcu 2018 r., podaje Gemius w najnowszej analizie.
0 4 0 13.07.2018Podręczne przeszły ulicami Warszawy – finał sezonu „Opowieści podręcznej”12 lipca na ulice Warszawy wyszły podręczne. Było to podsumowanie kończącego się właśnie drugiego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”, jak i zapowiedź kolejnego.
0 1 0 13.07.2018„Zawód: youtuber” – Jakub Jankowski szuka vlogerów dla ProvidentaProvident chce dotrzeć do młodych ludzi dzięki projektowi „Co z tym hajsem?!”. Proponuje edukację finansową w przystępnym wydaniu. Teraz poza blogiem stworzy też kanał na YouTube. Casting na twórców poprowadzi Jakub Jankowski, były prowadzący MaturaToBzdura.TV.
0 1 0 12.07.2018Rusza kampania Play na Pol’and’Rock FestivalWystartowała kampania Play pod hasłem „Play Your Way”, promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018 (dawny Woodstock). Koncept kreatywny łączy działania online z eventowymi.