1 0 0 0 0 31.10.2017Walmart testuje roboty skanujące półkiW pięćdziesięciu sklepach Walmart na terenie Stanów Zjednoczonych trwają testy autonomicznego robota skanującego sklepowe półki. Urządzenie stworzone przez Bossa Nova Robotics wędruje alejkami, by sprawdzać asortyment i wyszukiwać niewłaściwie ułożone produkty lub źle umieszczone etykiety.
0 0 0 0 0 31.10.2017Sao Paulo otwiera furtkę dla przywrócenia reklam OOHReklama outdoorowa po dekadzie zakazów ma szansę wrócić na ulice Sao Paulo. Kreacje zewnętrzne zostały w tym mieście zdelegalizowane w 2007 r.
2 0 0 0 0 31.10.2017Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface ProDziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska została twarzą kampanii marketingowej nowego urządzenia Microsoft Surface Pro. W ramach działań polski oddział firmy przygotował film reklamowy oraz banery.
1 2 0 0 0 31.10.2017„Ty widzisz tylko wózek” – kampania Polskiej Ligi Rugby na WózkachTemat profesjonalnego uprawiania sportu przez osoby z niepełnosprawnościami jest praktycznie niewidoczny w mediach. Wiele osób nawet nie wie o aktualnych turniejach i rozgrywkach. Zainicjowana przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji kampania ma zwrócić uwagę na fakt, że sport uprawiają osoby poruszające się na wózkach. Jej celem jest także zmiana wizerunku sportowców z niepełnosprawnościami.
0 1 0 0 0 30.10.2017Grupa Abstra kończy współpracę z LifeTubeAbstrachujeTV wraz z sześcioma kanałami opuszczają LifeTube. MCN może być świetnym inkubatorem, jednak nie działa tak dobrze w wypadku największych twórców – tłumaczą decyzję członkowie grupy.
0 1 0 0 0 30.10.2017Carrefour uruchamia Marketplace dla zewnętrznych dostawcówCarrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace. Dołączają do niego zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje asortyment produktów.
0 2 0 0 0 30.10.2017Twórca warszawskiego Hangaru 646 w kampanii promującej usługi T-Mobile dla biznesuIgor Konefał wraz z bratem Marcinem zmienił stary hangar w park trampolin. Twórca warszawskiego centrum rozrywki i akrobatyki został twarzą kampanii T-Mobile. Operator pokazuje, kim są jego klienci biznesowi.
1 1 0 0 0 30.10.2017Burger King straszy klaunem„Przyjdź jako klaun, zjedz jak król” – zachęca Burger King. Z okazji Halloween marka po raz kolejny postanowiła spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnym lokalu sieci w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego whoppera.
0 0 0 0 0 30.10.2017W 2021 r. wartość rynku kosmetyków w Polsce ma wynieść 20 mld zł – prognozuje DeloitteOstatnie lata to intensywny czas rozwoju branży kosmetycznej w Polsce. Koncerny międzynarodowe konkurują z licznymi małymi polskimi manufakturami. Z wyliczeń firmy doradczej Deloitte wynika, że wartość tego rynku w naszym kraju w 2016 r. wyniosła 16 mld zł. Dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy 43 tys. osób.
1 0 0 0 0 30.10.2017Siła systematycznego oszczędzania w reklamie Banku MillenniumBank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego Profit. Akcja spotu z udziałem Radosława Kotarskiego toczy się tym razem we wnętrzach wrocławskiego Afrykarium.