W III kw. znacznie wzrósł w Polsce średni czas kontaktu z reklamą. „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics
  • 0
  • 1
7.11.2017

W III kw. znacznie wzrósł w Polsce średni czas kontaktu z reklamą. „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics

Średni czas kontaktu z reklamą na polskim rynku wzrósł w III kwartale 2017 r. z 17,4 do 27,5 sekundy. Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się nieznacznie, do 55 proc. Pokazuje to międzynarodowy „Viewability Benchmark Report” opublikowany przez firmę Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2017