Po pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści onlinePo pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści onlinePo pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści onlinePo pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści online
Wpis na blogu to wcale nie najskuteczniejsza wędka na współczesnego odbiorcę (bajinda/Fotolia)

Po pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści online

Po pierwsze: nie przeszkadzaj, czyli o tworzeniu skutecznych treści online
Maria Wąchal

Maria Wąchal

-

head of content, FreshMail

Maria Wąchal

Maria Wąchal

head of content
FreshMail

„Content marketing to jedyny rodzaj marketingu, jaki nam pozostał” – podkreśla Seth Godin, twórca idei permission-based marketingu. Dotyka tu problemu zalewania odbiorców online komunikatami reklamowymi, które zamiast angażować – denerwują. Są masowo dystrybuowane, często nietrafione, a przy tym utrudniają przeglądanie stron internetowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja