Reymont w kampanii marki Sery z Goliszewa: Boryna, Jagna i Antek
  • 1
  • 3
6.02.2023

Reymont w kampanii marki Sery z Goliszewa: Boryna, Jagna i Antek

6 lutego zaczyna się ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Polmlek). Bohaterem spotu jest Władysław Stanisław Reymont. Imionami głównych postaci jego powieści „Chłopi” nazwane są promowane sery.

Kampania promująca Sery z Goliszewa prowadzona będzie w:

  • telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych;
  • serwisach online;
  • mediach społecznościowych;
  • outdoorze;
  • prasie.

Bohaterem i narratorem kampanii jest Władysław Stanisław Reymont. Literacki noblista został pokazany jako ojciec chrzestny „epickich serów”. W reklamie twórczo opisuje też ich możliwości i zalety.

„Lekkość pióra pozwoliła zamienić prozę marketingu w fascynującą opowieść, która, mamy nadzieję, zapisze się złotymi zgłoskami w historii reklamy” – piszą realizatorzy kampanii. Nawet opakowania Jagny, Boryny i Antka przypominają książkowe tomy jednej serii.

Strategię komunikacji przygotowały agencje Przestrzeń i Rozgłos. Ta pierwsza realizuje działania kreatywne, druga odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadziła agencja Spokój.

  • 3
Deska serów dla m(M)łodej Polski. Sery z Goliszewa

Deska serów dla m(M)łodej Polski. Sery z Goliszewa

Deska serów dla m(M)łodej Polski. Sery z Goliszewa
Deska serów dla m(M)łodej Polski. Sery z Goliszewa

6 lutego 2023