- 1
- 3
Reymont w kampanii marki Sery z Goliszewa: Boryna, Jagna i Antek
6 lutego zaczyna się ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Polmlek). Bohaterem spotu jest Władysław Stanisław Reymont. Imionami głównych postaci jego powieści „Chłopi” nazwane są promowane sery.
Kampania promująca Sery z Goliszewa prowadzona będzie w:
- telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych;
- serwisach online;
- mediach społecznościowych;
- outdoorze;
- prasie.
Bohaterem i narratorem kampanii jest Władysław Stanisław Reymont. Literacki noblista został pokazany jako ojciec chrzestny „epickich serów”. W reklamie twórczo opisuje też ich możliwości i zalety.
„Lekkość pióra pozwoliła zamienić prozę marketingu w fascynującą opowieść, która, mamy nadzieję, zapisze się złotymi zgłoskami w historii reklamy” – piszą realizatorzy kampanii. Nawet opakowania Jagny, Boryny i Antka przypominają książkowe tomy jednej serii.
Strategię komunikacji przygotowały agencje Przestrzeń i Rozgłos. Ta pierwsza realizuje działania kreatywne, druga odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadziła agencja Spokój.
- 3