Pru zachęca do myślenia o emeryturze - Marketing przy Kawie
Pru w reklamie zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze
  • 4
  • 1
16.05.2024

Pru w reklamie zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze

Prudential (Pru) w kampanii chce uświadomić Polakom, że na emeryturze już dziesiątego dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy.

Z badania Prudential Family Index 2023 wynika, że młodzi Polacy wiedzą o tym, ale niewiele z tym robią. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. Uświadamia też, że oszczędzanie na ten cel warto rozpocząć jak najwcześniej.

Kampania wystartowała w maju i będzie trwała z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Prowadzona będzie także na profilach marki Pru w mediach społecznościowych oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Just. Jest to pierwsza współpraca tej agencji z marką Pru. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, a ich wykonaniem zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Krótka reklama telewizyjna będzie trwała 15 sekund. W internecie zobaczymy także trzy specjalne 6-sekundowe kreacje. Kampanię wspierają działania PR, za które odpowiada agencja OneMulti.

  • 1
Pru zachęca do myślenia o emeryturze

Pru zachęca do myślenia o emeryturze

15 maja 2024