Pru zachęca do myślenia o emeryturze - Marketing przy Kawie
Pru w reklamie zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze
  • 4
  • 1
16.05.2024

Pru w reklamie zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze

Prudential (Pru) w kampanii chce uświadomić Polakom, że na emeryturze już dziesiątego dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 maja 2024