1 2 0 0 0 6.03.2024Kampania reklamowa Plusa promuje połączenie dostępu do streamingów – All In StreamingKampania promuje rozwiązanie All In Streaming. Pozwala ono na połączenie dostępu do HBO Max, Disney+ oraz Polsat Box Go Plus w jednym pakiecie. W role pracowników Plusa ponownie wcielili się Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski.
1 4 0 0 0 6.03.2024„Nieśmiertelne gesty” – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii 1,5%Nowa odsłona kampanii Puckiego Hospicjum ma edukować o ważności relacji i bliskości pomiędzy ludźmi. Ma także oswajać temat śmierci i umierania.
0 1 0 0 0 6.03.2024Clear Channel Poland z Gemiusem opomiaruje reklamy na nośnikach OOH i DOOHGemius na bazie danych z badania Mediapanel (pomiaru jednoźródródłowego i crossmediowego) będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 6.03.2024PKO BP szuka agencji do obsługi mediów społecznościowychPKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej oraz fundacji banku w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.03.2024Biedronka wprowadza kolejny produkt sygnowany logo reprezentacji PolskiBiedronka wprowadza Peanut Powder, czyli orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu. To kolejny produkt z serii Go Active. Jest sygnowany logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski.
1 1 0 0 0 5.03.2024Maciej Musiał dołącza do Radosława Kotarskiego w roli ambasadora Banku MillenniumW najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza nowa postać. To znany aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.
0 1 0 0 0 5.03.2024Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV. Chce więcej zarabiać na reklamach i konkurować z AmazonemWalmart przejął Vizio za 2,3 mld dol. Chce w ten sposób zwiększyć swoje zyski z reklam w streamingu i konkurować z innym gigantem handlu, Amazonem.
1 1 0 0 0 5.03.2024Lidl w kampanii „W całej Polsce jedna, niska cena” uderza w BiedronkęKampania reklamowa Lidla uderza w Biedronkę. Podkreśla, że w każdym sklepie Lidla w Polsce produkty mają te same ceny. Inaczej niż w sklepach konkurenta.
0 1 0 0 0 5.03.2024Klarna deklaruje, że jej AI do obsługi klientów zastępuje 700 pracownikówSzwedzki fintech Klarna pochwalił się efektywnością swojego wirtualnego asystenta. Oparty na technologii OpenAI chatbot wykonuje pracę równoważną 700 pełnoetatowym agentom obsługi klienta.
3 2 0 0 0 4.03.2024Coca-Cola wprowadza K-Wave – wersję napoju dla fanów K-popuCoca-Cola Zero Cukru K-Wave to smak coli skierowany do fanów muzyki K-pop. Marka przygotowała limitowaną edycję produktu. Promuje go doświadczeniami cyfrowymi i IRL („in real life”).