0 1 0 11.09.2025„Welcome to my Lidl” – akcja specjalna marki na wzór MTV CribsLidl Polska w nowej odsłonie kampanii „Zakupy robię w moim Lidlu” zorganizował akcję inspirowaną formatem MTV Cribs. Gwiazdy pokazują w nim swoje domy. W Lidlu influencerzy i celebryci zabierają widzów na wycieczkę po swoich ulubionych sklepach sieci. Do współpracy zaproszono m.in. Krzysztofa Ibisza i Małgorzatę Rozenek-Majdan.
1 2 0 10.09.2025„Zakupy w lepszej formie” – Frisco wraca do lat 90. w nowej kampaniiSupermarket spożywczy online Frisco rusza z ogólnopolską kampanią „Zakupy w lepszej formie”. U podstaw nowej idei komunikacyjnej stoi trend „back to the 90s”. Twarzą kampanii jest Friscoach – osobisty trener milionów Polaków.
0 3 0 10.09.2025Maffashion, Anja Rubik, Jessica Mercedes to najcenniejsze kobiece marki osobiste w polskiej branży modowejW kategorii Moda rankingu „Forbes Women” i IMM „100 Najcenniejszych Kobiecych Marek Osobistych w Polsce” najwyższą pozycję zajęła Maffashion. Wartość ekspozycji jej marki w mediach wyniosła blisko 82 mln zł.
2 1 0 10.09.2025Podczas Gali KTR do Hall of Fame zostali przyjęci Michał Łojewski, Maciej Kowalczuk i Bartłomiej IgnaciukSAR po raz ósmy nagrodził najbardziej zasłużonych dla branży kreatywnej. W tegorocznej edycji do Hall of Fame przyjęci zostali Michał Łojewski oraz Maciej Kowalczuk i Bartłomiej Ignaciuk. Nagrody wręczono 9 września podczas Gali KTR.
1 2 0 10.09.2025Jeremy Sochan w kampanii bukmachera Superbet o odpowiedzialnej grzeKoszykarz Jeremy Sochan, gwiazda NBA, został ambasadorem kampanii firmy Suberbet. Bukmacher promuje w niej odpowiedzialną grę, stosując hasło „Gra to nie wszystko”.
1 1 0 10.09.2025„Kreujemy modę na trzeźwą ciążę” – ruszyła kolejna kampania FASoffFundacja „Dom w Łodzi” w kampanii FASoff 2025 ze wsparciem Kompanii Piwowarskiej promuje modę na trzeźwą ciążę.
0 3 0 10.09.2025„Kibicujesz? Znaczy, że chcesz 4F” – reklama marki 4F w OOHMarka 4F poprzez kampanię OOH „Kibicujesz? Znaczy, że chcesz 4F” obecna jest na wielkoformatowych nośnikach w całym kraju. Jako sponsor techniczny Polskiej Siatkówki 4F oferuje kibicom repliki koszulek meczowych z opcją personalizacji.
0 1 0 10.09.202591% mikrofirm nie planuje wdrażania ESG, ale już 57% średnich podejmuje działaniaSektor MŚP w Polsce jest bardzo zróżnicowany pod względem podejścia do zrównoważonego rozwoju. Aż 91% mikroprzedsiębiorców zatrudniających do 9 pracowników przyznaje, że nie zamierza wdrażać żadnych działań ESG. Wśród małych firm ten odsetek spada do 55%. Tak wynika z najnowszego badania Barometr EFL.
0 2 0 10.09.2025Dove i Rossmann startują z projektem „Piękna Generacja”Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu „Piękna Generacja” marek Dove i Rossmann. Marki chcą oddać głos przedstawicielom pokolenia Z. Zachęcają ich do podzielenia się swoim spojrzeniem na „prawdziwe piękno” – czym ono dla nich jest, jak je rozumieją, co jest jego wyznacznikiem.
0 1 0 10.09.2025Przyszłość reklamy, pracy kreatywnej i preferencji konsumentów – raport „Advertising in 2030”Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje produkcję kreatywną do końca dekady, ale adaptacja sprzętu i zmiany w zachowaniach konsumentów zajmą więcej czasu. Istotnym czynnikiem jest też ewolucja struktury zatrudnienia w reklamie oraz wzrost znaczenia ceny kosztem kwestii środowiskowych w wyborach konsumenckich. To kilka wniosków z raportu „Advertising in 2030”, przygotowanego przez WPP Media.