1 1 0 0 0 31.07.2023 Aktualizacja: 16:0022.08.2023Carrefour ze zintegrowaną kampanią o powrocie do szkoły„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Hasło jest manifestacją szerokiego wyboru w sklepach sieci.
0 1 0 0 0 31.07.2023K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę marki DoppelherzAgencja K2 Precise (Grupa K2) wygrała przetarg na obsługę e-commerce oraz części portfolio marki Doppelherz.
0 1 0 0 0 29.07.2023Streetcom prowadzi kampanię z influencerami dla NACProducent kosiarek NAC (New American Concept) postawił tym sezonie na influencer marketing. Agencja Streetcom realizuje dla tej marki kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów.
0 1 0 0 0 28.07.2023YouTube Shorts rozszerza współpracę z platformą DoubleVerify o pomiar viewability oraz fraudówMarketerzy będą mogli od teraz korzystać z wiodących w branży narzędzi do pomiaru viewability (widoczności reklam) i fraudów również w formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead oraz In-feed wideo.
0 0 0 0 0 28.07.2023Aplan Media wygrała przetarg na kampanię Pomorza ZachodniegoAgencja Aplan Media jako lider konsorcjum z E4Future wygrała przetarg Województwa Zachodniopomorskiego na przeprowadzenie kampanii społecznej promującej potencjał naukowy Pomorza Zachodniego.
0 1 0 0 0 28.07.2023InPost sponsorem polskiego kolarstwaInPost został sponsorem strategicznym polskiego kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski m.in. podczas zbliżających się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
0 4 0 0 0 27.07.2023Galeria billboardowa „Miasta dla ludzi” w nowej kampanii BoltaGaleria billboardów „Miasta dla ludzi” w nowej kampanii Bolta mieści się w przejściu przy warszawskiej rotundzie. Zdjęcia przedstawiające transformację europejskich miast.
0 4 0 0 0 27.07.2023Barbie zdeklasowała Oppenheimera – analiza medialności PSMMPSMM Monitoring & More porównał medialność filmu Barbie w internecie i mediach tradycyjnych z informacjami na temat filmu „Oppenheimer”.
0 1 0 0 0 27.07.2023Skandal z pomiarem reklam YouTube. Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błądReklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd, gdy emitowali reklamy wideo TrueView na YouTube – wynika z raportu firmy Adalitics.
0 1 0 0 0 26.07.2023AI w polskich firmach wykorzystywana najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu dostaw – badanie KPMGZ technologii AI korzysta 15% organizacji w Polsce, a 13% planuje je wdrożyć do końca 2023 r. Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu łańcucha dostaw – wynika z badania KPMG w Polsce.