Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem - Marketing przy Kawie
Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem
  • 0
  • 1
12.10.2021

Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem

15 października ma ukazać się dziewiąty, długo wyczekiwany album zespołu Coldplay, zatytułowany „Music of the Spheres”. Grupa wraz z serwisem Spotify przygotowała teaser w postaci kryptograficznego billboardu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
12.10.2021

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.