Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem
  • 0
  • 1
12.10.2021

Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem

15 października ma ukazać się dziewiąty, długo wyczekiwany album zespołu Coldplay, zatytułowany „Music of the Spheres”. Grupa wraz z serwisem Spotify przygotowała teaser w postaci kryptograficznego billboardu.

Akcja rozpoczęła się 10 października. W tym dniu Coldplay za pośrednictwem swoich oficjalnych kanałów społecznościowych opublikował tajemniczy post. Wpis z hashtagiem #Spotthespheres wykorzystywał grafikę nawiązującą do okładki płyty oraz zawierał datę i współrzędne.

Użytkownicy Spotify mogli znaleźć lokalizację za pomocą funkcji Canvas, czyli krótkiego wideo w pętli, które towarzyszy utworowi. Znak, do zeskanowania którego zostali wezwani fani, pojawił się w galerii handlowej Westfield London. Po zeskanowaniu zmieniał się w tekst jednego z utworów i przenosił fanów do playlisty zespołu Coldplay.

Źródło: www.adage.com

  • 1
Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu

Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu

12 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2021

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.