Świat jest teatrem, sztuką – apokalipsaŚwiat jest teatrem, sztuką – apokalipsaŚwiat jest teatrem, sztuką – apokalipsaŚwiat jest teatrem, sztuką – apokalipsa
Głębokie zaangażowanie i uczestnictwo integruje (fot. fragment okładki płyty NIN)

Świat jest teatrem, sztuką – apokalipsa

Świat jest teatrem, sztuką – apokalipsa
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

-

Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż – zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a... wzbudzisz we mnie pragnienie”. Pragnienie przynależności, wspólnoty, interakcji, a w końcu – no cóż, zakupu. Tak oto, obrazowo rzecz ujmując, pragmatyczny świat reklamy adaptuje dziś na swe potrzeby słynną maksymę mistrza Konfucjusza. I tak zrobił ostatnio zespół Nine Inch Nails, wielbiony przez rzesze fanów reprezentant rocka industrialnego. Promocja ich najnowszej płyty wydanej w Europie 16 kwietnia była prawdziwym spektaklem, w którym aktywnie współuczestniczyła publiczność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się