„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż – zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a... wzbudzisz we mnie pragnienie”. Pragnienie przynależności, wspólnoty, interakcji, a w końcu – no cóż, zakupu. Tak oto, obrazowo rzecz ujmując, pragmatyczny świat reklamy adaptuje dziś na swe potrzeby słynną maksymę mistrza Konfucjusza. I tak zrobił ostatnio zespół Nine Inch Nails, wielbiony przez rzesze fanów reprezentant rocka industrialnego. Promocja ich najnowszej płyty wydanej w Europie 16 kwietnia była prawdziwym spektaklem, w którym aktywnie współuczestniczyła publiczność.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.