0 1 0 0 0 7.10.2021Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UMGlobalny przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com – właściciela platformy Pyszne.pl – wygrała należąca do grupy Mediabrands agencja UM (dawniej Universal McCann). W efekcie polski oddział rozpoczyna współpracę z platformą.
2 1 0 0 0 7.10.2021Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię BeethovenaCzy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.
0 1 0 0 0 7.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!Już 22 października w Warszawie rusza 49. edycja Programu szkoleniowego CIM. To roczne szkolenie, swoiste MBA w marketingu, które przygotowuje do uzyskania aż dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing – największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów. Jakie benefity, poza kompleksową wiedzą marketingową, czekają na uczestników w tym roku?
0 3 0 0 0 7.10.2021GLS ma nowe logoDostawca usług kurierskich GLS zaprezentował nową identyfikację wizualną marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich. Jest jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Ma odzwierciedlać cele, które stawia przed sobą GLS.
0 2 0 0 0 7.10.2021Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w PolsceDwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.
0 1 0 0 0 6.10.2021Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej pocztyBadanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.
0 5 0 0 0 6.10.2021Czas wolny Polaków – wyniki badania Payback Opinion PollDzień w pracy dobiega końca, zamykamy służbowe laptopy, wyciszamy telefon i w końcu możemy cieszyć się czasem dla siebie i najbliższych – to moment, na który codziennie czeka wielu z nas. Jak jednak najchętniej spędzamy czas wolny? Jak często odwiedzamy restauracje? Czy wychodzimy do kina? Według Payback Opinion Poll preferencje polskich konsumentów są w tych aspektach dość różnorodne.
0 8 0 0 0 6.10.2021Wyniki badania Mediapanel za wrzesień 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za wrzesień 2021 r.
0 1 0 0 0 6.10.2021YouTube usunął kanały R. Kelly’egoYouTube poinformował, że usunął oficjalne kanały R. Kelly’ego na platformie. Muzyk został skazany m.in. za handel kobietami w celach seksualnych.
0 1 0 0 0 6.10.20214F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.