3 1 0 0 0 17.12.2019Śpiewające chomiki i świąteczna reklama Allegro, czyli listopad na YouTubeReklama Media Expert z zespołem śpiewających chomików zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w listopadzie. Tuż za nią uplasowała się świąteczna reklama Allegro. Podium zamyka historia elektrycznej hulajnogi zaprezentowana przez ING Bank Śląski, który zachęca do świadomego korzystania z tego sprzętu.
1 6 0 0 0 17.12.2019Citylight Nutelli z ciasteczkamiZ okazji mikołajek Nutella przeprowadziła w Krakowie niestandardową akcję. Na przystanku Rondo Grunwaldzkie pojawił się citylight wypełniony słodkimi przekąskami.
1 3 0 0 0 17.12.2019Wystartowała świąteczna odsłona kampanii mBanku „Bądź bogatszy”3 grudnia rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii mBanku „Bądź bogatszy”. Marka zachęca do zaskoczenia bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym internauci zapraszani są do podzielenia się historią rodzinnych fotografii. Akcję wspiera aktorka i influencerka – Zofia Zborowska.
0 2 0 0 0 17.12.2019Innogy Polska prezentuje instalację z włóczki i światła, która zmienia kolor pod wpływem smoguFirma Innogy Polska zaprezentowała „Zero Emission Store”. Instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić do wspierania wraz z Innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych.
2 1 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Milki z przesłaniem w języku migowymRuszyła świąteczna kampania reklamowa marki Milka. Ukazuje historię dzieci przygotowujących szkolne przedstawienie oraz głuchoniemego mężczyzny.
0 4 0 0 3 16.12.2019Darmowe mycie samochodów elektrycznych, czyli „greenwashing” według PGEPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna akcję „Dajemy zielone światło na greenwashing”. W jej ramach od 16 do 22 grudnia będzie można umyć swój samochód elektryczny za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie.
0 2 0 0 0 16.12.2019Heineken przygotował darmowe zestawy bezalkoholowego piwa na Dry JanuaryMarka Heineken stworzyła zestawy bezalkoholowego piwa z okazji Dry January. Opakowanie przypomina kalendarz adwentowy z 31 okienkami. Codziennie można wyciągnąć z niego jedną puszkę.
0 18 0 0 2 16.12.2019Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia ma nową identyfikację wizualnąNarodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia (NOSPR) zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Gra ona skrótem, kontrastem i mocną typografią. Zachowuje brzmienie retro, choć to wersja zremasterowana – przekonują twórcy.
0 7 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Coca-Coli w rozszerzonej rzeczywistościCoca-Cola przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo na Instagramie udostępniła niestandardową dla tej platformy grę. Do wirtualnej rzeczywistości zostali przeniesieni bohaterowie kampanii świątecznych – święty Mikołaj oraz miś polarny. Dzięki ożywieniu postaci użytkownicy mogą wejść z nimi w interakcję.
0 1 0 0 0 16.12.2019PGNiG Superliga mężczyzn w piłce ręcznej wybrała The DigitalsRozstrzygnięto konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Wygrała go agencja The Digitals (Grupa S/F). Umowę o współpracy podpisano na rok.