Espresso

7 października 2021

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena

Czy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem

4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.

Poprzednie Następne