1 1 0 14.12.2022„Runners Aren’t Normal” – New Balance z kampanią modelu 990v6New Balance ogłosił wprowadzenie kolejnej wersji w kultowej serii butów sportowych 990. Towarzyszy temu kampania „Runners Aren't Normal”. Model Made in USA 990v6 nawiązuje do biegowych korzeni produktów marki, choć został wzbogacony o współczesne technologie.
1 1 0 14.12.2022„Bank dobrych serc” – PKO BP przekaże 1 mln zł na Domy Samotnej MatkiW świątecznej kampanii PKO BP zachęca do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Inicjując akcję, bank przeznacza na ten cel pierwszy 1 mln zł. W kampanii występuje dziecięcy zespół Małe TGD, który śpiewa swój największy hit „Góry do góry" w świątecznej aranżacji.
0 2 0 14.12.2022Tylko 15 proc. Polaków zauważyło podkreślanie różnorodności i inkluzywności w komunikacji marketingowejBadanie dotyczące różnorodności i inkluzywności pokazuje, że nawiązywanie do tej tematyki w mediach i kulturze jest ważne dla 59 proc. Polaków. W ostatnim roku takie przekazy w mediach zauważyło jedynie 23 proc. badanych, a w przekazach marketingowych – 15 proc. Badanie przeprowadziła agencja Mindshare Polska.
1 2 0 14.12.2022„Jak zadowolić hrabinę” – Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną„Doświadczenia znaczą dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot” – ten wyróżnik został podkreślony w koncepcie kreatywnym kampanii. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Spot wideo ma przekonać, że firma oferuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.
0 4 0 14.12.2022W warszawskiej Elektrowni Powiśle powstał pop-up store Dr. MartensTymczasowy butik marki w Warszawie prezentuje modele z zimowej kolekcji. W wybrane dni w specjalnej strefie można skorzystać z bezpłatnych atrakcji: odświeżania i pielęgnacji oraz personalizacji butów. Można także obejrzeć live painting w wykonaniu Lisa Kuli.
0 1 0 14.12.2022Biuro Reklamy TVP opublikowało nową politykę sprzedaży reklam na 2023 rok: wzrost kosztów, gwarancja średniej ceny, nowe grupy wiekoweTelewizja Polska opublikowała nowe ceny reklam w TVP1 oraz TVP2. Koszty reklamy od 2023 r. wzrosną średnio o 8%. Przyszłoroczna oferta kontynuuje model przejrzystych zasad sprzedaży i wprowadza elementy, dzięki którym reklamodawcy mają zyskać większą elastyczność oraz dodatkowe rabaty.
1 1 0 13.12.2022Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku MillenniumReklama telewizyjna Banku Millennium promuje aplikację mobilną i wybrane dostępne w niej usługi.
0 6 0 13.12.2022Ile wydamy w tym roku na świąteczne prezenty? Wyniki ankiety Payback Opinion PollJak będą wyglądać świąteczne zakupy w 2022 r., w czasach prawie 18-procentowej inflacji? Ile wydamy w tym roku na prezenty dla najbliższych i czy w ogóle je kupimy? Odpowiedzi przynosi badanie Payback Opinion Poll.
0 1 0 13.12.2022Da Grasso wybrało do współpracy agencję BluerankSieć pizzerii Da Grasso wybrała do współpracy agencję Bluerank, która zajmie się obsługą kanału marki na TikToku.
0 1 0 13.12.2022PKO Bank Polski ogłasza strategię na lata 2023–2025„Przygotowani do wyzwań, nastawieni na przyszłość" – to hasło wprowadzanej nowej strategii PKO Banku Polskiego. Bank stawia w niej na zmianę w podejściu do klienta. Ma skupić się na udoskonalaniu jego doświadczeń, m.in. poprzez hiperpersonalizację i dostosowanie sposobu bankowania do preferencji klienta.