Liczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynekLiczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynekLiczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynekLiczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynek
Wejście z rozmachem to nie lada wysiłek (fot. kadr ze spotu „1984”)

Liczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynek

Liczy się efektowne wejście, czyli jak wprowadzić nowy produkt na rynek
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Każdego dnia firmy wprowadzają na rynek nowe produkty. Większość z nich przechodzi bez echa, część zdobywa przeciętne zainteresowanie i osiąga umiarkowany sukces. Ale są też takie, których pojawienie się to prawdziwe medialne wydarzenie. Często ich debiut poprzedzają spekulacje, a nawet próby wykradzenia informacji przez konkurencję.

Każdy nowy produkt potrzebuje promocji. Aby wywołać wokół niego odpowiedni szum, wzbudzić zainteresowanie i pożądanie, marki sięgają niekiedy po zaskakujące formy promocji. Efektowne wejście z produktem na rynek można mieć tylko raz. Firma, która w takim momencie ogranicza się do rozesłania do mediów informacji prasowej, przesypia sporą szansę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się