Każdego dnia firmy wprowadzają na rynek nowe produkty. Większość z nich przechodzi bez echa, część zdobywa przeciętne zainteresowanie i osiąga umiarkowany sukces. Ale są też takie, których pojawienie się to prawdziwe medialne wydarzenie. Często ich debiut poprzedzają spekulacje, a nawet próby wykradzenia informacji przez konkurencję.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdy nowy produkt potrzebuje promocji. Aby wywołać wokół niego odpowiedni szum, wzbudzić zainteresowanie i pożądanie, marki sięgają niekiedy po zaskakujące formy promocji. Efektowne wejście z produktem na rynek można mieć tylko raz. Firma, która w takim momencie ogranicza się do rozesłania do mediów informacji prasowej, przesypia sporą szansę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.