Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?
Czy widać cię w sklepie? (fot. Pixabay)

Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?

Czas pomyśleć o ASO. Czy twoja aplikacja jest widoczna w app store’ach?
Anna Świerczek

Anna Świerczek

-

ASO manager, Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Anna Świerczek

Anna Świerczek

ASO manager
Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Od 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, na co dzień pracując nad projektami związanymi z growth hackingiem (SEO, SEM, ASO). Zapalona użytkowniczka aplikacji, łączy kreatywne i techniczne podejście do wykonywanych zadań. Zainteresowana sztuką współczesną oraz sztuczną inteligencją. Dla relaksu uprawia ogródek i podgląda ptaki.

W sklepach z aplikacjami robi się naprawdę tłoczno. Jedynie przemyślana strategia app marketingowa pozwala się przebić. W tym tekście zatem krótko o tym, jak zwiększyć ruch organiczny w aplikacji mobilnej i poprawić współczynnik klikalności (CTR).

ASO (App Store Optimization), zagadnienie od kilku lat popularne głównie na Zachodzie, także u nas zdobywa uznanie jako zupełnie osobny kanał promocji. W dużym skrócie – ASO oznacza proces poprawy ogólnej widoczności aplikacji czy gry mobilnej w sklepie z tego rodzaju programami. Jego celem jest pozyskanie możliwie największego ruchu organicznego oraz poprawa konwersji na etapie wizyta – instalacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się