W sklepach z aplikacjami robi się naprawdę tłoczno. Jedynie przemyślana strategia app marketingowa pozwala się przebić. W tym tekście zatem krótko o tym, jak zwiększyć ruch organiczny w aplikacji mobilnej i poprawić współczynnik klikalności (CTR).Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
ASO (App Store Optimization), zagadnienie od kilku lat popularne głównie na Zachodzie, także u nas zdobywa uznanie jako zupełnie osobny kanał promocji. W dużym skrócie – ASO oznacza proces poprawy ogólnej widoczności aplikacji czy gry mobilnej w sklepie z tego rodzaju programami. Jego celem jest pozyskanie możliwie największego ruchu organicznego oraz poprawa konwersji na etapie wizyta – instalacja.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.