Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
  • 0
  • 1
16.01.2023

Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN

Sieć Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę sponsorską pomiędzy nimi do 31 lipca 2026 r. Biedronka jako oficjalny sponsor będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Pozostanie również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji.

Marka Biedronka wspiera polską piłkę nieprzerwanie od 2010 r. Jest najwierniejszym oficjalnym sponsorem reprezentacji. Podpisany dokument otwiera również nowe pola do współpracy dla obu stron. Obecna umowa obejmie:

  • eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech;
  • kwalifikacje i turniej finałowy mistrzostw świata w 2026 r., który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.

W 2025 r. odbędą się natomiast mistrzostwa Europy kobiet. Polska jest jednym z kandydatów do organizacji tego wydarzenia.

Biedronka już od dwunastu lat wspiera drużynę będącą w sercu wszystkich Polaków. Przeżywa wspólnie z klientami momenty największych emocji sportowych. Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy. Tym razem jednak chcemy pójść o krok dalej. razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale też misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.

Federacja i Biedronka nawiążą współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN

Produkty będą sprzedawane w:

  • tradycyjnych sklepach sieci Biedronka;
  • sklepie online Biedronka Home.

Wyjątkowym elementem współpracy mają być specjalne produkty spożywcze: przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki reprezentacji Polski. Asortyment pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy. Zostanie stworzony z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia.

Biedronka będzie posługiwać się tytułami:

  • „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski”;
  • „Oficjalny Dostawca Warzyw i Owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową.

W tym celu będzie się używać logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych. Znak Biedronki znajdzie się także na:

  • bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce;
  • ściankach konferencyjnych;
  • stronie internetowej PZPN;
  • zaproszeniach;
  • biletach;
  • programach meczowych.
  • 1
Biedronka przedłuża współpracę z PZPN

Biedronka przedłuża współpracę z PZPN

 

16 stycznia 2023

15 stycznia 2023

14 stycznia 2023