Oceanic z kampanią DOOH - Marketing przy Kawie
Kampania reklamowa Oceanic w digital out-of-home
  • 0
  • 1
6.07.2023

Kampania reklamowa Oceanic w digital out-of-home

Kampania reklamowa marki kosmetycznej Oceanic „Technologia wieku” została wyemitowana w 50 centrach handlowych z wykorzystaniem wskaźnika Affinity Index. Oznacza to, że w kampanii wzięły udział te galerie i centra handlowe, w których w danym czasie udział kobiet robiących zakupy był największy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2023

5 lipca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
5.07.2023

Bocian Pożyczki z karą ponad 15 mln zł od UOKiK

UOKiK nałożył ponad 15 mln zł kary na firmę Everest Finanse SA, znaną jako Bocian Pożyczki. Spółka obchodziła limity pozaodsetkowych kosztów kredytu konsumenckiego. Do udzielanych przez siebie pożyczek oferowała także umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego sprzętu ADG i RTV, w zawieraniu których pośredniczyła. Konsumenci nie byli prawidłowo informowani, jakie finansowanie otrzymują i jakie wiążą się z nim koszty.