Produkty z logo reprezentacji Polski w sklepach Biedronka
  • 0
  • 1
12.09.2023

Produkty z logo reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

W Biedronce pojawiła się nowa linia napojów izotonicznych, wód witaminowych i żeli energetycznych Go Active z logo reprezentacji Polski oraz hasłem: „Łączy nas najlepszy skład”. To efekt długofalowej współpracy sieci i Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Produkty z nowej serii marki własnej Go Active są sygnowane logo reprezentacji Polski, które znajduje się na etykietach napojów izotonicznych, wód witaminowych, a także żeli energetycznych. W działaniach promocyjnych i komunikacyjnych Biedronka będzie wykorzystywać grupowy wizerunek reprezentantek oraz reprezentantów Polski, w tym m.in.:

  • Wojciecha Szczęsnego,
  • Piotra Zielińskiego,
  • Ewy Pajor.

– Po 13 latach wspierania polskiej piłki Biedronka jeszcze bardziej rozszerza swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Wprowadza do sprzedaży produkty linii Go Active sygnowane logotypem reprezentacji Polski. Są to produkty idealne zarówno dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak i dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących aktywny tryb życia.

Tym samym demokratyzujemy dostęp do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych. Wierzymy, że najlepszy skład produktów Go Active nie tylko przyczyni się do sukcesów na największych stadionach, ale również przypadnie do gustu milionom klientów Biedronki – mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.

Polski Związek Piłki Nożnej na początku czerwca przedstawił nową strategię biznesową

Wśród jej kluczowych założeń jest:

  • indywidualne i proaktywne podejście do współpracy sponsoringowej,
  • maksymalizowanie korzyści wynikających z kontraktów łączących federację z jej partnerami.

Elementem współpracy z Biedronką od lat są produkty z wizerunkiem zawodników reprezentacji. Efektem ostatnich miesięcy pracy jest nowa linia Go Active sygnowana logo reprezentacji Polski. Jest dystrybuowana w ponad 2500 sklepów sieci i dostępna tylko w Biedronce.

– Rozwinięcie współpracy z siecią Biedronka, czyli wieloletnim sponsorem, to element realizacji naszej nowej strategii biznesowej, maksymalizujący synergię biznesową partnerów. To także potwierdzenie, że relacje na linii biznes – sport nie muszą ograniczać się tylko do standardowych działań. Razem szukamy nowych rozwiązań.

Dlatego w kolejnych miesiącach na półkach sieci sklepów Biedronka pojawią się też kolejne produkty, konsultowane z dietetyczką kadry kobiet oraz dietetykiem i szefem kuchni reprezentacji, które znajdą uznanie wśród naszych kibiców – mówi Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa seria Go Active to produkty dla osób aktywnych fizycznie i prowadzących zdrowy styl życia. Nowa linia zawiera trzy rodzaje napojów izotonicznych i żele energetyczne w dwóch wersjach smakowych. W skład serii wchodzą również trzy warianty funkcjonalne wody witaminowej.

Wprowadzeniu brandowanej linii na rynek towarzyszy kampania reklamowa, która rozpoczęła się 7 września, w dniu meczu Polska – Wyspy Owcze. Obejmuje m.in. outdoor, animacje na bandach LED, działania w social mediach czy działania merchandisingowe. Stworzona została również strona internetowa najlepszysklad.com. Są na niej informacje dotyczące najnowszych produktów Go Active.

  • 1
Produkty z logo reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

Produkty z logo reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

 

 

12 września 2023