Niedopasowane reklamy – wyświetlano je prawie połowie konsumentów w USA
  • 0
  • 1
28.04.2022

Niedopasowane reklamy – wyświetlano je prawie połowie konsumentów w USA

Gwałtowne zmiany w technologiach reklamowych i przepisach dotyczących prywatności utrudniają markom skuteczne docieranie do klientów. Według ankiety przeprowadzonej przez ParcelLab konsumenci to zauważają. 49% badanych twierdzi, że otrzymali nieprawidłowo skierowane do nich reklamy.

Konsumenci, którzy uważają, że reklama została im nieprawidłowo wyświetlona, często reagują gwałtownie:

  • spośród tych 49% badanych, którzy powiedzieli, że otrzymali nieprawidłowe reklamy, 42% natychmiast zrezygnowało z subskrypcji treści marki,
  • 24% posunęło się do zablokowania marki w mediach społecznościowych.

Odpowiedzi konsumentów wykazały również, że obecne rozwiązania reklamowe nie identyfikują nawet najbardziej podstawowych aspektów profilu konsumenta:

  • 28% respondentów stwierdziło, że otrzymali reklamę produktu, który nie był odpowiedni dla ich wieku,
  • 28% stwierdziło, że otrzymali reklamę dla niewłaściwej płci.

Jak pokazuje badanie, konsumenci nie są już otwarci na reklamy, a stan reklamy cyfrowej tylko pogarsza sytuację. Mimo tego reklama cyfrowa jest dynamicznie rozwijającą się gałęzią. Należy oczekiwać, że konsumenci będą otrzymywać więcej reklam online niż kiedykolwiek wcześniej. Wydatki na reklamę programmatic w USA mają wynieść 123,2 mld dol. w 2022 r. i 141,96 mld dol. w 2023 r.

Według IAB i PwC przychody z reklamy cyfrowej wzrosły w zeszłym roku o 35%. Ten ogromny wzrost wydatków jest napędzany przez szybko rozwijające się kanały dostępne dla reklamodawców. Każda branża, od usług przesyłania strumieniowego, przez wydawców gier, po marki detaliczne, chce mieć kawałek cyfrowego tortu reklamowego dla siebie. Branże te skupiają się na opracowywaniu platform reklamowych. Powinny jednak również pamiętać, że źle wdrożone rozwiązania mogą poważnie zrazić konsumentów – uważają twórcy badania.

Źródło: www.emarketer.com

  • 1
Amerykanie twierdzą, że wyświetlano im niedopasowane reklamy

Amerykanie twierdzą, że wyświetlano im niedopasowane reklamy

28 kwietnia 2022

27 kwietnia 2022